tak źle i tak niedobrze

1. Data: 2004-09-15 17:18:32

Temat: tak źle i tak niedobrze
Od: "liberty" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem opiszę krótko, to nie żart.
Jestem pojebana, a objawia się to tym że:
kiedy jestem za długo sama jest mi smutno wiec mam ochote iść do ludzi.
Nie lubie być sama...
Znajomi i w ogóle ludzie mnie lubią więc chętnie mnie odwiedzają, albo
gdzies
zapraszają. Ale mnie najczęściej nie chce sie do nich iść, a kiedy
jestem z kimś znajomym tylko czekam kiedy wreszcie sobie pójdzie bo...
lubie być sama.

L.

1. Data: 2004-09-15 17:58:43

Temat: Re: tak źle i tak niedobrze
Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapraszają. Ale mnie najczęściej nie chce sie do nich iść, a kiedy
> jestem z kimś znajomym tylko czekam kiedy wreszcie sobie pójdzie bo...

zycze wiecej zdecydowania
pozdrawiam GraHrabia

1. Data: 2004-09-15 21:29:04

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"liberty" <l...@w...pl> wrote in news:ci9tgm$137m$1@mamut.aster.pl:

> [...]
> zapraszają. Ale mnie najczęściej nie chce sie do nich iść, a kiedy
> jestem z kimś znajomym tylko czekam kiedy wreszcie sobie pójdzie bo...

Jestes pojebana.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Milosc platoniczna jest to udawanie przed samym soba, ze rewolwer jest nie nabity

1. Data: 2004-09-15 22:30:56

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-15 23:29, Użytkownik KOMINEK napisał:

> Jestes pojebana.

Sama to napisała. Nie musisz jej tego uświadamiać ;-) Co za ludzie
chodzą po tym świecie... ;-)

--
Proximus

1. Data: 2004-09-15 22:38:40

Od: "liberty" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> Jestes pojebana.

to wiem ...

L.

1. Data: 2004-09-15 22:42:18

Od: "liberty" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy oprócz cytowania tego co napisałam ktoś
mógłby napisać coś mądrego, albo choć udać że to robi? :)

1. Data: 2004-09-15 22:47:03

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"liberty" <l...@w...pl> wrote in news:ciag8t$sub$1@mamut1.aster.pl:

> to wiem ...

Wiem, ze wiesz.
Chcialem choc raz obrazic kogos, kto na pewno temu nie zaprzeczy.
Spelnilem sie jako mezczyzna.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Wszystkie drogi prowadza przed siebie.

1. Data: 2004-09-15 22:48:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

liberty:
> Problem opiszę krótko, to nie żart.
> Jestem pojebana, a objawia się to tym że:
> [...]

Moze u Ciebie ilosc nie sluzy jakosci?

Kiedys mialem troche jakby podobnie, tylko nie az tak.

Rozwiazalem ten 'problem' w ten sposob, ze zaczalem
przywiazywac duzo wieksza wage do jakosci...

i teraz nadal mam wielu znajomych jak dawniej i nawet
ogolnie chyba bardziej ich lubie, bo w sumie mniej zalezy
mi na ich towarzyskiej przesadnej bliskosci i zadowalam
sie z powodzeniem ich nie-przesadna bliskoscia - nie
dotyczy to oczywiscie wszystkich ktorych znam.

--
Czarek

1. Data: 2004-09-15 22:50:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

liberty:
> Czy oprócz cytowania tego co napisałam ktoś
> mógłby napisać coś mądrego, albo choć udać że to robi? :)

No wreszcie postawilas jakies pytanie - sukces! ;DDD

--
Czarek

1. Data: 2004-09-16 01:42:29

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"liberty" <l...@w...pl> wrote in message
> Problem opiszę krótko, to nie żart.
> Jestem pojebana, a objawia się to tym że:

idz lepiej i napij sie wodki

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

NLP pytanie
pomożecie...?
Oj te plotki!
Jak wygrac w totka - haha!
psychoterapeuta, psycholog w Warszawie poszukiwany