taki problem

1. Data: 2004-01-04 19:08:57

Temat: taki problem
Od: "SwietY" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakis czas temu przewrocilem sie na nadgarstek i troche sobie go stluklem
dzis mija juz ponad miesiac i niby jest wszystko dobrze, nie ma zadnej
opuchlizny
ale jak chce mocno wygiac nadgarstek w przod lub tyl to boli; moge nosic
ciezkie rzeczy
ale nie moge wyginac nadgarstka :( co to moze byc ??

--
-=< SwietY >=-

2. Data: 2004-01-04 20:39:22

Temat: Re: taki problem
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej pokaż jakiemuś ortopedzie. Pewnie nic nie ma ale czasami zdarzają
się złamania kości nadgarstka - najczęściej łódeczkowatej. Objawy nie są
znaczne a i na rtg początkowo często niczego nie widać. Trzeba zrobić rtg.

3. Data: 2004-01-04 21:22:52

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| znaczne a i na rtg początkowo często niczego nie widać. Trzeba zrobić rtg.

Popieram mojego przedmówcę! Mnie też tylko odrobinę bolał nadgarstek przy
zginaniu, na RTG, z resztą też nic nie wyszło (było zrobione około 3 tyg. po
"wypadku"). Raczkę leczyłam potem przez 7 lat. Dopiero MRI ujawnił, że
jednak było tam pęknięcie, ale to nie istotne. W każdym bądź razie - idź,
jeśli tylko masz możliwość, lepiej dmuchać na zimne, niż się poparzyć...

pzdr.
M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"