tamborek do pikowania patchworków

1. Data: 2005-02-28 15:48:09

Temat: tamborek do pikowania patchworków
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie,gdzie można taki kupić? Musi byc duży i na stelażu (na jakichś
nóżkach).Widziałam taki na zdjęciu w jakimś czasopismie-chyba był to dodatek
pachworkowy do Anny.Dawno.

Pozdrawiam, Lilka

1. Data: 2005-02-28 16:09:13

Temat: Re: tamborek do pikowania patchworków
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2005 16:48:09 +0100, "Lilka"
<l...@t...pl> wrote:

> [...]
> nóżkach).Widziałam taki na zdjęciu w jakimś czasopismie-chyba był to dodatek

Nie musi byc na stelazu - ja pikuje na okraglym i prostokatnym.
Takie luzem (bez zstelaza) to nie wieksze musza byc niz od
zgiecia lokcia do polowy dlugosci palcow )srednica, znaczy)

Tutejsza jest taka bardzo dobra firma, ktora robi plastikowe, z
wymienialnymi dragami nazywa sie R& R Enterprises, o i le mnie
pamiec nie myli. Lekkie, skladane, tez mozna stelaz dokupic

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-28 16:28:38

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymienialnymi dragami nazywa sie R& R Enterprises, o i le mnie
> pamiec nie myli. Lekkie, skladane, tez mozna stelaz dokupic

Szczerze mówiąc,wolałabym trochę bliżej :))Usiłuję znależć na niemieckim ebay
ale nie widzę.
Ile kosztowałby za oceanem?

Pozdrawiam, Lilka

1. Data: 2005-02-28 21:00:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2005 17:28:38 +0100, "Lilka"
<l...@t...pl> wrote:

> Szczerze mówiąc,wolałabym trochę bliżej :))Usiłuję znależć na niemieckim ebay
> ale nie widzę.
> Ile kosztowałby za oceanem?
>
> Pozdrawiam, Lilka

Ale ja nie jestem za oceanem a ino za morzem i to niedalekim
;))))
popatrz tez na naszym ebay'u...tak dla pewnosci - www.ebay.co.uk
i szukaj "quilting frame" albo quilting hoop

a na te plastikowe to popatrz tu:
http://www.stitchaholics.com/cat/r-r-plastic-snap-fr
ames-455.shtml
http://www.sewandso.co.uk/ran549-0.html

Po necie tez gdzies lataja darmowe plany aby zbudowac z drewna
rame do pikowania - quilting frame plans

mozliwosci jest wielka kupa. a ja sama, z ciekawosci,z araz
popatrze czy sa jakies tamborki na ebay.co.uk

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-28 21:03:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<l...@t...pl> wrote:

> Szczerze mówiąc,wolałabym trochę bliżej :))Usiłuję znależć na niemieckim ebay
> ale nie widzę.
> Ile kosztowałby za oceanem?

p.s. znalazlam to i jak TY nie wezmiesz t ja chyba sprobuje,
tamborkow nigdy za duzo ;)))
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
=8173432763&fromMakeTrack=true

cena bardzo necaca
Pierz
> Pozdrawiam, Lilka

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-28 22:15:08

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.shaz-x-stitch.co.uk/
Tu http://glinki.com/?l=cot24j jeszcze taniej,ale w USA

1. Data: 2005-02-28 22:49:38

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:
> p.s. znalazlam to i jak TY nie wezmiesz t ja chyba sprobuje,
> [...]

bardzo, bardzo, powiedzialabym necaca ...
ale dzielna jestem i nie kupie. (jestem dzielna, jestem dzielna, jestem
dzielna)

sekutnica bez czasu
za to z czarnym rosjaninem

1. Data: 2005-02-28 23:39:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005 23:49:38 +0100, sekutnica
<s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>bardzo, bardzo, powiedzialabym necaca ...
>ale dzielna jestem i nie kupie. (jestem dzielna, jestem dzielna, jestem

A ja zapolmniala, hehehe zajelam sie kolacja dla spoznionego
slubnego...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-03-01 06:43:35

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rame do pikowania - quilting frame plans
>
> mozliwosci jest wielka kupa. a ja sama, z ciekawosci,z araz
> popatrze czy sa jakies tamborki na ebay.co.uk

Dziękuję pieknie za pomoc :))
Ten tamborek słownik onetu inaczej mi przetłumaczył.
Czy te plastikowe ze stelażem utrzymają kawałek kołdry patchworkowej?
Na zdjęciu wyglądają anemicznie.Chyba rzeczywiście kupię bez stelaża.
I to chyba na ebay.
Jeden quilt w swoim życiu pikowałam ręcznie-po lewej stronie był okropny.
Myślałam,że mieszkasz za oceanem,ale nie wiem dlaczego.Na adres nie
popatrzałam.

Pozdrawiam, serdecznie, Lilka

1. Data: 2005-03-01 07:43:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar 2005 07:43:35 +0100, "Lilka"
<l...@t...pl> wrote:

ames-455.shtml

> Dziękuję pieknie za pomoc :))
> Ten tamborek słownik onetu inaczej mi przetłumaczył.

=============

matku bosku...NA CO Ci przetlumaczyl???

> Czy te plastikowe ze stelażem utrzymają kawałek kołdry patchworkowej?
> Na zdjęciu wyglądają anemicznie.Chyba rzeczywiście kupię bez stelaża.
> I to chyba na ebay.

Trzymaja fest, a sporo koderek przepikowalam na plastikowym, a
nota bene owalny drewniany peklam, znaczy wewnetrzna czesc, teraz
jest dobrze oplastrowana i zaklejona.
plastikowe mam rozenj dlugosci te patyki, co jest wqazne, jesli
pikujesz brzegowe kawalki - wolisz miec dlugie a waskie anie
kwadraty ;))) Srednica tuby to 1 cm, sztywne lekkie i przyjemne
;PPP

> Jeden quilt w swoim życiu pikowałam ręcznie-po lewej stronie był okropny.

a pofastrygowlas calosc najpierw??? Moja przyjaciolka Mickie z
USA jak pikuje recznei to bez tambroka czy ramy, ja od niej
usilowalam sie nauczyc, bezskutecznie, ja musze ze wspomaganiem.
a Fastryguje tez gesto, zeby nie miec okropnosci na spodniej
stronie.

> Myślałam,że mieszkasz za oceanem,ale nie wiem dlaczego.Na adres nie
> popatrzałam.

aaaaaa, choc z punktu widzenia patchworku to wolalabym tam ;P
Najbardziej mnie denerwuje, ze te sklepy tam maja ciagle
wypzredaze!!

pierz

> Pozdrawiam, serdecznie, Lilka

K.T. - starannie opakowana

[OT] przepraszam, ale musze się pochwalić...
Kilka lat temu w Katowicach
Stworzenie świata..ktoś szukał
Z czego kółko do robótki ?
[szydełko] oczko brzegowe