tampony

1. Data: 2004-07-13 20:33:20

Temat: tampony
Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zacząć używać tamponów, jednakże obawiam się, czy jest to całkiem
bezpieczne i czy w ten sposób nie uszkodzę błony dziewiczej. Proszę o rozwianie
moich wątpliwości. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :-)

2. Data: 2004-07-14 13:52:35

Temat: Re: tampony
Od: "J@rek P" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" napisała:
> [...]
rozwianie
> moich wątpliwości. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :-)

Witam,
Przy decyzji o używaniu tamponów istnieją dwa aspekty, nad którymi nalerzy
sie zastanowić.
1. Błona dziewicza ma bardzo różną postać i inna elastyczność. Musisz sama
ocenić czy możesz stosować tampony. Podstawowa zasada - NIC NA SIŁĘ.
2. KOlejny aspekt o wiele ważniejszy, to choroby, których ryzyko jest bardzo
wysokie ze względu na stosowanie tamponów. Niestety na reklamach nie mówi
sie o tym, ale używanie tamponów może prowadzić (i często tak jest) do
zapaleń i powikłań (np. kłykciny kończyste, itp). Ogólnie rzecz biorąc
odradzam.
Oczywiście jeśli masz zaprzyjaźnionego ginekologa zapytaj go. Myślę że
również Ci odradzi tampony.
Pozdrawiam,
J@rek

3. Data: 2004-07-14 16:52:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rozwianie
> moich wątpliwości. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :-)

http://glinki.com/?l=7fbnng

Iwona
P.s. Proponuję, abyś najpierw poradziła się/odwiedziła ginekologa.

4. Data: 2004-07-14 19:13:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004, ola wrote:

> Chcę zacząć używać tamponów, jednakże obawiam się, czy jest to całkiem
> bezpieczne i czy w ten sposób nie uszkodzę błony dziewiczej.

zalezy od tego jaki masz rodzaj blony dziewiczej. Blona zawsze posiada
otwory lub jeden duzy otwor do odplywu krwi miesiaczkowej - to jakie
sa szanse, ze tampon moze Ci uszkodzi (przerwac) blone zalezy od tego
jaka masz blone ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

5. Data: 2004-07-14 19:21:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-07-14 20:56:29

Od: Klapuch <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jul 2004 22:33:20 +0200, "ola" <a...@o...pl> wrote:

Odradzam, tampony sa powodem tzw. zespolu suchosci pochwy.
Rowniez nie pozwalaja wydastac sie wszystkim "produktom"
na zewnatrz i moga one zalegac.

Klapuch

>Chcę zacząć używać tamponów, jednakże obawiam się, czy jest to całkiem
>bezpieczne i czy w ten sposób nie uszkodzę błony dziewiczej. Proszę o rozwianie
>moich wątpliwości. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję :-)

Poszukuję ksiażki........
zioła chińskie
afty
wymowa