taniec

1. Data: 2001-02-01 23:49:44

Temat: taniec
Od: "Seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam czemu kobiety tak
bardzo lubia tanczyc
Chyba wszystkie maja taniec wrodzony
i sa takie szczesliwe kiedy moga potanczyc
Znikaja wtedy wszelkie stresy i zmartwienia

I na dodatek sa wtedy takie urocze :-)
...takie inne...

1. Data: 2001-02-02 00:39:57

Temat: Re: taniec
Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 95csrf$bvq$...@p...wcss.wroc.pl, Seco at s...@p...wp.pl
wrote on 2.02.01 0:49:

> [...]
> Chyba wszystkie maja taniec wrodzony
> i sa takie szczesliwe kiedy moga potanczyc
> Znikaja wtedy wszelkie stresy i zmartwienia

Bo taniec jest forma ekspresji - w dodatku czesto tych, ktore
kultura oblozyla pewnymi restrykcjami. W tancu mozna swobodnie
poruszac biodrami, cieszyc sie swoim cialem, rowniez doswiadczac go (tzn.
ciala). Po drugie rytm, pulsacja...
Mysle, ze odpowiedzi dobrze szukac w tych sytuacjach, kiedy kobieta
juz albo jeszcze nie umie zatanczyc. Kiedy czuje, ze ma za ciezkie nogi,
sztywne biodra i nic jej nie moze rozbujac.
To seks. W dodatku bardzo bezpieczny:)))
Joanna

P.S.

"Ide tanczac,
jesli zechce, uniose sie w powietrze.
Skondensowana lekkosc
mego ciala
kondensuje sie najdobiniej
w lekkosci
stopy i pieciu jej palcow.
(...)
Elastyczny duet
ziemi i stopy. Taniec
wyzwolenia.

Urodzilam siepo raz drugi,
szczescie swiata
znow przyszlo do mnie.
Moje cialo musuje,
mysle cialem, ktore musuje.

Jesli zechce,
uniose sie w powietrze."
/A. Swirszczynska/

šJednoznaczni i ociezali,
czy potraficie zrozumiec
te, ktorych ciala sa lekkie
jak wybuch smiechu (...)"
?
Joanna

/z gory przepraszam za off-topic, zaraz pojde na pl.hum.poezja/

1. Data: 2001-02-02 00:58:16

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seco" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chyba wszystkie maja taniec wrodzony
> i sa takie szczesliwe kiedy moga potanczyc
> Znikaja wtedy wszelkie stresy i zmartwienia

Czyżby lepiej czuły Harmonię Wszechświata?
Pozdraviam:), Eva

1. Data: 2001-02-02 01:28:37

Temat: Odp: taniec
Od: "Haal" <c...@n...partners.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To seks. W dodatku bardzo bezpieczny:)))

Hehehe, podoba mi sie :) Tylko dlaczego na dyskotekach kobiety szukaja
czesto tego prawdziwego seksu? Widocznie taniec jest gorszy od mezczyzny - i
mam nadzieje, ze tak bedzie zawsze, bo co by wtedy faceci zrobili? hehehe

> Joanna

Haal

P.S. Oczywiscie zakazaliby prawnie tanca ;))

1. Data: 2001-02-02 09:07:25

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba wszystkie maja taniec wrodzony
> i sa takie szczesliwe kiedy moga potanczyc
> Znikaja wtedy wszelkie stresy i zmartwienia

Ja uwielbiam tańczyć. Nie mam zbyt często okazji gdzieś iść, ale tańczę
sobie w domu. Mój maluch uwielbia patrzeć jak mama tańczy. Przeważnie łączę
to ze sprzątaniem - nie używam Ajaxu, ale i tak pewnie to trochę pod ich
wpływem :-).
W czasie ruchu wydzielają się endorfiny. Kto chodzi na fitnessy i inne
takie, wie o co mam na myśli.

Asmira (niedoszła baletnica - na szczęście - mama mnie źle zawijała w
pieluszki i mam zwichrowany prawy staw biodrowy)

1. Data: 2001-02-02 10:26:25

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja uwielbiam tańczyć. Nie mam zbyt często okazji gdzieś iść, ale
tańczę
> sobie w domu. Mój maluch uwielbia patrzeć jak mama tańczy.

:))))))))
Znamy to, znamy.
I potem mowia o nas Matka-Wariatka:)
Co wielu matkom nie miesci sie w glowie.
Eva

1. Data: 2001-02-02 10:36:36

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :))))))))
> Znamy to, znamy.
> I potem mowia o nas Matka-Wariatka:)

Zapomnialam dodac, ze za TO nas Kochają:)

1. Data: 2001-02-02 10:45:53

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <r...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> "Tancze na stole, kiecke zadzieram,
> tluke butelki, depcze szklo.
> Smutni panowie cwicza pokera,
> a ja przed nimi kankana..."
> Bunt Sekretarki-Wariatki /Renata Przemyk/
>
> Bo wariatka ciagle tanczy:))

rEVElacyJne
Eva

1. Data: 2001-02-02 10:53:33

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 95e2oh$7ev$...@n...tpi.pl, Eva at e...@p...onet.pl wrote on
2.02.01 11:26:

1. Data: 2001-02-02 15:27:15

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hmm... A ja nie lubie tanczyc i nigdy nie lubilam, a z tego co mi
wiadomo to
> jestem plci zenskiej. Moze sie myle... I na pewno nie dostrzegam nic
w tancu
> co mogloby mnie czynic szczesliwa, wrecz przeciwnie. Tanczenie to
jakas
> durnota. Po co w ogole ludzie tancza?
> Ania

Cześć Aniu!
Najwyzszy czas sprobowac!
Eva

Czy optymizmu mozna sie nauczyc?
Bitwa - jak unieszkodliwic strzyge mentalna?
Bitwa
BIG BROTHER - EKSHIBICJONIZM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak liczy się np. w badaniach samooceny techniką Q-sort