tarczyca

1. Data: 2008-02-11 18:29:02

Temat: tarczyca
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś bierze leki na nadczynność lub niedoczynność tarczycy i czy one
powodują skutki uboczne-chodzi mi głównie o tycie

2. Data: 2008-02-11 21:33:50

Temat: Re: tarczyca
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś bierze leki na nadczynność lub niedoczynność tarczycy i czy one
> powodują skutki uboczne-chodzi mi głównie o tycie

Raczej nie. Ale jeżeli masz nadczynność i poprzez leczenie się ona zmniejszy,
najprawdopodobniej zwolni się przemiana materii (chudnięcie w nadczynności jest
skutkiem choroby)

s.

3. Data: 2008-02-12 12:06:59

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@g...com> wrote in message
> Czy ktoś bierze leki na nadczynność lub niedoczynność tarczycy i czy one
> powodują skutki uboczne-chodzi mi głównie o tycie

Leki w dobrych dawkach zpowodują przywrócenie równowagi w ogranizmie, wiec
proszę się wagą nie martwić...

Teoretycznie leki na niedoczynność spowodują spadek wagi, te drugie wzros,
choć wcale nie jest to regułą...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

4. Data: 2008-02-12 17:44:44

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 19:29, Kasia wrote:
> Czy ktoś bierze leki na nadczynność lub niedoczynność tarczycy i czy one
> powodują skutki uboczne-chodzi mi głównie o tycie

Nie gniewaj się, ale dla mnie jest to dziwne pytanie.
Wygląda na to, że chcesz jeść te tabletki, a to przecież hormony.
I albo ktoś ma nadczynność, albo ma niedoczynność.
Mogą być jeszcze zmiany na samym gruczole tarczycy.

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2008-02-15 09:34:42

Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> [...]
> I albo ktoś ma nadczynność, albo ma niedoczynność.
> Mogą być jeszcze zmiany na samym gruczole tarczycy.

Nie gniewam się ale jestem modelką i to dla mnie ważne

Ładne podsumowanie amerykańskiej medycyny
TVP "Bajkowy Oddział" artysta Maciej Kot
Bóle głowy i niekontrolowane drzemki
Światowy Dzień Chorego. Wsparcie Programu i Manifestu poświęconego chorobom neuromięśniowym. Artysta Maciej Kot
Centrum Zdrowia Dziecka."W kolorze mniej boli" Barwy a samopoczucie. Artysta Maciej Kot