tatar

1. Data: 2001-06-30 07:11:49

Temat: tatar
Od: "beata" <s...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję przepis na dobrego tatara.

1. Data: 2001-06-30 20:29:27

Temat: Re: tatar
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

beata wrote:

> Potrzebuję przepis na dobrego tatara.

to chyba musisz się truszku w historii wstecz posunąć bo w XXI w w
Polszcze ino zasymilowane Tatary żyją

AE sadyl

1. Data: 2001-06-30 20:52:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> to chyba musisz się truszku w historii wstecz posunąć

No niech Ci będzie z innej beczki:
Kup sobie:
- plajster wołowiny
- konia
- siodło

reszta się sama zrobi :))

AE sadyl

1. Data: 2001-06-30 21:12:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No niech Ci b?dzie z innej beczki:
>Kup sobie:
>- plajster wo?owiny
>- konia
>- siod?o
>
>reszta si? sama zrobi :))
>
>AE sadyl

ale - nie kazden kun sie nada

Krysia (ojciec chrzestny byl dosc tatarski, ale bez kunia)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-30 21:31:21

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

beata napisał(a):

> Potrzebuję przepis na dobrego tatara.

My w Legnicy mawiamy "dobry tatar to martwy tatar".

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-07-01 01:19:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

beata wrote:

> Potrzebuję przepis na dobrego tatara.

Ludzie, kobieta na serio pyta, a wy co? Ja tam juz nie robilam od dawna,
bo sama jesc nie bede, a maz surowego hamburgera, glupi, nie zje.
A kiedyc to robilam tak:
Dobry kawalek wolowiny, najlepiej poledwice, zmielic, a wlasciwe,
zeskrobac nozem wzdluz wlokien, az bedzie mielone. Dodac soli, pieprzu,
odrobine dobrej oliwy, troche masla, zoltko, drobno posiekany konserwowy
ogorek, drobno posiekana cebule i doskonale wymieszac na rowna mase.
Podawac na talerzu w malych okraglych kupkach z wglebieniem, w ktore
wbija sie jeszcze jedno surowe zoltko. Podaje sie z malymi talerzykami z
cebula, konserwowym ogorkiem, kaparami, etc. jak kto lubi. Do tego
ciemny chleb i duzo masla. Ach, dawne czasy, lza sie w oku kreci...
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-01 01:20:15

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-01 08:41:36

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> My w Legnicy mawiamy "dobry tatar to martwy tatar".

No ale Wy macie szczególne uwarunkowania historyczne :))

sadyl

1. Data: 2001-07-01 08:41:39

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Ludzie, kobieta na serio pyta, a wy co?

A my - DGCC.

> [...]
> cebula, konserwowym ogorkiem, kaparami, etc. jak kto lubi. Do tego
> ciemny chleb i duzo masla. Ach, dawne czasy, lza sie w oku kreci...

No i widzisz, ja bym tego nie uznał za dobre bez sporej dawki lubczyku.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-07-01 08:43:05

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> maz surowego hamburgera, glupi, nie zje.

Widziały gały co brały :))
A tera: daremne żale, próżny trud i bezsilne złorzeczenia :))))

sadyl

miód
Ktora z warszawskich restauracji najchetniej odwiedzacie?
oriental
koper
Chłop pyta o konfitury