tatarak

1. Data: 2005-05-12 19:18:16

Temat: tatarak
Od: "kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kolega ktory jest wedkarzem, powiedzial mi ze zbiera tatarak (jakies klacza
z tego tataraku) i robi z tego salatki i inne podobne ingrediencje.
Sam juz nie wiem czy mnie bajeruje czy faktycznie z tataraku cos mozna
zrobic.

z gory dzieki za wszelkie info, ewentualnie przepis.

pozdrawiam

Kiper

2. Data: 2005-05-12 20:54:10

Temat: Re: tatarak
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiper napisał(a):
> Witam,
> Kolega ktory jest wedkarzem, powiedzial mi ze zbiera tatarak (jakies klacza
> z tego tataraku) i robi z tego salatki i inne podobne ingrediencje.

Indrediencje to składniki - czy na pewno tego słowa chciałeś użyć? ;)

tapta
GG:4082847

3. Data: 2005-05-12 22:13:21

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| klacza z tego tataraku) i robi z tego salatki i inne podobne ingrediencje.
| Sam juz nie wiem czy mnie bajeruje czy faktycznie z tataraku cos mozna

Mozna, bardzie szerokie zastosowanie.
Za duzo pisania, totez poszuka w sieci.

| z gory dzieki za wszelkie info, ewentualnie przepis.

google Kotku, google :)

| pozdrawiam
| Kiper

Pozdrawiam :)
Barbara

4. Data: 2005-05-13 07:05:05

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

>google Kotku, google :)

No przeciez ja tego nie pisalam...

Kot

5. Data: 2005-05-13 08:33:29

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2005 21:18:16 +0200, Waćpanna lub Waćpan *kiper*, w
wiadomości news:<news:d60a8h$f5m$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> z tego tataraku) i robi z tego salatki i inne podobne ingrediencje.
> Sam juz nie wiem czy mnie bajeruje czy faktycznie z tataraku cos mozna

Można. Wyciągasz tatarak, z dolnej części zdejmujesz ze dwie wierzchnie
warstwy, wyciągasz białawy "rdzeń". Stosować do sałątek/surówek np. w
zastępstwie kapusty pekińskiej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2005-05-13 12:54:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tapta napisał(a):

> Indrediencje to składniki - czy na pewno tego słowa chciałeś użyć? ;)

In_gre_diencje

Ewa

7. Data: 2005-05-13 13:58:21

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> In_gre_diencje

ups.... serio wiedziałam, a to literówka, ale teraz to mi nikt nie
uwierzy i wszyscy będą myśleć, że niedouk poucza i przyganiał kocioł
garnkowi... :( A ja to chciałam żartobliwie zrobić... heh

tapta
GG:4082847

8. Data: 2005-05-13 19:38:31

Od: "kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

w goglu nie znalazlem nic ciekawego
raczej jako skladnik lekarstwa

pzdr.
Kiper

9. Data: 2005-05-13 19:39:08

Od: "kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Można. Wyciągasz tatarak, z dolnej części zdejmujesz ze dwie wierzchnie
> warstwy, wyciągasz białawy "rdzeń". Stosować do sałątek/surówek np. w
> zastępstwie kapusty pekińskiej.

a jak to smakuje????

pzdr.
Kiper