tatoo

1. Data: 2002-06-27 22:47:42

Temat: tatoo
Od: "delphic" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jesli mam wrodzona hiperbilirubinoanemie(albo jakos tak)-chodzi o
zwiekszona zawartosc bilirubiny we krwi to czy moge w takim wypadku zrobic
sobie tatuaz?

2. Data: 2002-06-28 08:20:00

Temat: Re: tatoo
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "delphic" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy jesli mam wrodzona hiperbilirubinoanemie(albo jakos tak)-chodzi o
> zwiekszona zawartosc bilirubiny we krwi to czy moge w takim wypadku zrobic
> sobie tatuaz?

W zasadzie nie ma istotnych powodow, dla ktorych tatuaz jako taki mogl by
byc dla Ciebie bardziej niebezpieczny, niz dla kogos zupelnie zdrowego.
Klopot w tym, ze jesli masz wrodzona hiperpilirubinemie, to lekarz moze
przeoczyc rozpoczynajaca sie zoltaczke i kiedy juz ja rozpozna moze byc
bardzo pozno na leczenie. Zoltaczke mam na mysli ta, ktora mozesz sie
zarazic w czasie tatuowania.
Oczywiscie zakladam, ze jestes osoba pelnoletnia i w pelni wladz umyslowych.

m.

rodzje wlosow i ich wlasciwosci.. hmmm...
Kifoza - jak leczycdomowym sposobem?
Pękające krwinki!!
*Pytanie o endoprotezę
bezplodnosc - gdzie leczyc w warszawie?