tatus i synek kontra mama

31. Data: 2002-04-06 09:19:42

Temat: Re: OT Odp: tatus i synek kontra mama
Od: "Agnieszka Król" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> wrote in message
news:a8kfkj$299i$1@news2.ipartners.pl...

> Jak czytam takie odpowiedzi to coś aż się we mnie w środku przewraca
> co to znaczy "mają" ?
> Każesz im, zabronisz im ?

A tego nie rozumiem. Nie zgadzasz się?
[ciach przykład, który jest potwierdzeniem mojej opinii]

> Nie mówiąc o tym, ze my czegoś zabranialiśmy a dziadek ukradkiem dawał
> dzieciom pieniądze na coś co my nie pozwalaliśmy kupić nic nam
> oczywiście nie mówiąc.
I właśnie o to chodzi. Babci moich dzieci też się to zdarza i doprowadza
mnie to do szału, dlatego moja wypowiedź była taka rygorystyczna. No i
trzeba ją odbierać w kategorii pobożnych życzeń ;-)
AgnieszkaK

32. Data: 2002-04-06 18:28:38

Temat: Re: tatus i synek kontra mama
Od: "asek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasanka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czasami mam ochote dac mu tego lizaka, zeby nie wrzeszczal . Pomimo ze
wiem
> ze bedzie mial wysypke za 10 min ?
>
> Pozdrawia
> Sasanka

Dopiero teraz napisałaś, że to chodzi o zdrowie małego! Jeśli dziecko ma
alergię - to Twój koronny argument - przynajmniej w sprawach słodyczy. Twój
TŻ wykazuje ignorancję nie biorąc tego pod uwagę. Przecież na pewno zależy
mu na zdrowiu synka, a loda może zjeść w domu, gdy mały śpi. Jeśli mały
będzie unikał alergenów jest szansa, że z tego szybciej wyrośnie.
Popieram Wandę - usiądź i spokojnie porozmawiaj z mężem. Przygotuj się do
tego. Złam standardowy sposób porozumiewania się z nim. Jeśli na ogół jesteś
poważna i sroga to spróbuj po dobroci - przytul, pogłaskaj i wytłumacz jak
dziecku - może przekupisz go czymś ;-). Jeśli na ogół próbujesz po dobroci
(choć raczej "wyglądasz" mi na osobę konkretną i rzeczową) to spróbuj
rozmowy w tonie rygorystycznym. Ważne jest żebyście wyjaśnili sobie wasze
motywy zachowania i nie kończyli rozmowy dopóki nie ustalicie zasad
postępowania. Zmuś męża do wypowiedzenia motywów którymi się kieruje -
słuchaj go uważnie, często na co dzień zapominamy o słuchaniu bliskich.
Ja z dzieckiem jeszcze problemów nie zaczęłam rozwiązywać, ale z mężem i
owszem ;->. Skutkuje jeśli uzbrajam się w cierpliwość i szukam "ścieżki"
dotarcia do niego. Mój TŻ na koniec takich rozmów przeważnie mówi "Pewnie
jak zwykle masz rację" (chyba że wyjątkowo nie mam tacji to ja muszę się
przyznać :-)))))
Pozdrowionka
asek.

33. Data: 2002-04-06 20:07:42

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dopiero teraz napisałaś, że to chodzi o zdrowie małego!

Niezupelnie, to byla przenosnia. Maluch nie jest alergikiem, ale akurat ja
jako dietetyk nie popieram dawania dzieciom "zachciankowych" slodydczy, tym
bardziej ze wiem co zawieraja lizaki z polki przy kasie.
BTW nawet zdrowe dziecko moze dostac wysypki jak sie nawcina sztucznego
barwnika etc

> [...]
jesteś
> poważna i sroga to spróbuj po dobroci - przytul, pogłaskaj i wytłumacz

No coz, rozmawiamy i nawet sie zgadzamy w sumie ale jak maly zaczyna fochy
to moj maz zapomina o ustaleniach i wchodzi zasada "uspokoc po najmniejszej
linii oporu" . Maly faktycznie potrafi strasznie histeryzowac a meza to
"bierze" znacznie bardziej niz mnie.

>Jeśli na ogół próbujesz po dobroci
> (choć raczej "wyglądasz" mi na osobę konkretną i rzeczową) to spróbuj
> rozmowy w tonie rygorystycznym
Nie probuje po taz dobrci ;). Jakos to nie moj styl ;)

> [...]
> postępowania. Zmuś męża do wypowiedzenia motywów którymi się kieruje -
> słuchaj go uważnie, często na co dzień zapominamy o słuchaniu bliskich.

Masz racje czesto nie ma czasu albo sily na szczera rozmowe :(. Maz wiecznie
zaganiany i zmeczony albo my we dwoje zajeci maluchem. Coraz trudniej o taki
spokoj jak bym jak bylismy tylko we dwoje.

Pozdrawiam
Sasanka

34. Data: 2002-04-06 23:27:53

Temat: Re: tatus i synek kontra mama Długie - niestety
Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> Ania, nauczycielka z dobrze wychowanym dzieckiem (impossible in your eyes)

Przypuszczam, ze masz coreczke z osobiwoscia flegmatyczna.
Pewnie spiewalabys inna melodie gdybys miala dwoch chlopcow z roznica wieku
ok. 2 lata choleryka i sangwinika w tym jeden nadpobudliwy a drugi
genetycznie uparty.
Potrafisz sobie to wyobrazic??
Pozdrawiam Ola.

35. Data: 2002-04-07 10:17:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisał(a) w wiadomości: ...

>--

> Przypuszczam, ze masz coreczke z osobiwoscia flegmatyczna.

Bzzzzzzzzzt, wrong. ZTCW to ani jedno, ani drugie...

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

36. Data: 2002-04-07 14:27:53

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <a...@i...pl> skrev i meddelandet

> --

> Przypuszczam, ze masz coreczke z osobiwoscia flegmatyczna.

Posluchaj - nigdy nic wiecej nie przypuszczaj, bo jako wrozka na chlebus bys
nie zarobila.....

> [...]
wieku
> ok. 2 lata choleryka i sangwinika w tym jeden nadpobudliwy a drugi

Niezbadane sa zasoby mojej wyobrazni, do tego niektorych rzeczy nawet nie
musze sobie wyobrazac......bo mam je w domu albo w najblizszej rodzinie.....
Polecam link z sygnaturki........

Z usmiechem

Ania i Björn (czteroletnie + 4 miesiace dzis!!! poldiable, ale znajace
swoje granice)

--
Ania Björk
www.sveana.com

37. Data: 2002-04-07 14:28:59

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bzzzzzzzzzt, wrong. ZTCW to ani jedno, ani drugie...
>
> JoP

Moze to by sie nadawalo do grupy "pl.soc.nadprzyrodzone"?

Pozdrowienia

38. Data: 2002-04-07 15:40:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) napisał(a) w wiadomości: ...

>Moze to by sie nadawalo do grupy "pl.soc.nadprzyrodzone"?

Wróżenie z postów na Usenecie? He, he, to trzeba umieć.

JoP

P.S. Ouć, jak mnie wkurzają takie teksty "ty na pewno/ przypuszczam/ pewnie/
/zawsze/ nigdy/ cośtam/ śmośtam".
--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

39. Data: 2002-04-07 16:20:29

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Ouć, jak mnie wkurzają takie teksty "ty na pewno/ przypuszczam/
pewnie/
> /zawsze/ nigdy/ cośtam/ śmośtam".
> --
Eeeee, mnie najbardziej wkurzaja posty na zupelnie innym serwerze, o tresci:
czy moge zrobic tak, zeby moje grafiki nie daly sie umiescic na dysku
twardym uzytkownika (macromedia.dreamweaver). Ale coz, ludzie nigdy nie
potrafili zrozumiec, ze to jest niewykonalne.....

Pozdrowienia
Ania

40. Data: 2002-04-07 17:05:38

Temat: [OT] Re: tatus i synek kontra mama Długie - niestety
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>twardym uzytkownika (macromedia.dreamweaver). Ale coz, ludzie nigdy nie
>potrafili zrozumiec, ze to jest niewykonalne.....

Żeby nie dały się zapisać? Da się wyłączyć prawy klawisz myszy na danym
oknie, ale oczywiście to też jest do obejścia...

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

Adopcja?
Telegram z Niebia - na dobry początek dnia
alimenty
Tancerki,piosenkarki,hos tessy/Japonia
przyjaciółka