Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II

1. Data: 2003-11-14 11:06:37

Temat: Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 10:59:49 +0100, Bacha <b...@p...onet.pl> wrote:
> Tycztom napisał w wiadomości

> Można dodać klauzulę, że "wszelkie podobieństwo występujących postaci do
> osób rzeczywistych nie jest przypadkowe".
> Czy jakoś tak. ;)
>
> Bacha.

"polskie zoo, polskie zoo" ;)))

tomek

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-11-14 12:30:06

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> "polskie zoo, polskie zoo" ;)))
>
> tomek

Doskonale to ująłeś ale ja byłam pierwsza :).

E.

Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II
Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka
Re: Do oscara i jemu podobnych
Re: Do oscara i jemu podobnych
Re: (mutacje)