technik farmaceuta - prosze o informacje

1. Data: 2007-01-27 12:23:05

Temat: technik farmaceuta - prosze o informacje
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zamierzam zmienic zawod, po swoich studiach uniersyteckich b trudno znalezc
mi prace, poza tym zarobki tez sa niewystarczajce.
Mysle o nauce w szkole dla technikow farmaceutow, ale poniewaz wiaze sie to
z duzymi nakladami finansowymi i nauka przez dwa lata, prosze o porade. Czy
latwo znalezc zatrudnienie, widze mase ogloszen w gazetach, ale czy nie
trzeba miec znajomosci itd. Jak ksztaltuja sie zarobki technikow.
Mieszkam we Wroclawiu, mam 30 lat... czy warto myslec o takiej pracy.
Dziekuje.
Pozdrawiam, Asia

2. Data: 2007-01-27 13:15:20

Temat: Re: technik farmaceuta - prosze o informacje
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba miec znajomosci itd. Jak ksztaltuja sie zarobki technikow.
> Mieszkam we Wroclawiu, mam 30 lat... czy warto myslec o takiej pracy.

Farmaceuta, i jako wytwórca leku i jako sprzedawca działa dla dobra ludzi
może w 10%, pozostałe 90% jest działaniem na szkodę ludzi, ale rzadko kto ma
taką świadomość...:)
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-05 22:35:14

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
> może w 10%, pozostałe 90% jest działaniem na szkodę ludzi, ale rzadko kto ma

... i tylko właściwa DIETA uchroni cię przed tymi szkodnikami ;)

Adam

ps: wyluzuj, o diecie kwaśniewskiego na tej grupie było już duuużo. I
wystarczy.

Jak rozpoznać sepsę ?
soczewki i rzęsa w oku
gardło - co to jest?