techniki relaksacyjne

1. Data: 2004-08-18 19:15:00

Temat: techniki relaksacyjne
Od: "krzyso" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy mógłby ktoś polecić jakąś stronę internetową lub pozycję książkową
opisującą różne techniki relaksacyjne (głównie nastawione na obniżenie
napięcia spowodowane lękiem).

1. Data: 2004-08-18 22:42:45

Temat: Re: techniki relaksacyjne
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzyso" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy mógłby ktoś polecić jakąś stronę internetową lub pozycję książkową
> opisującą różne techniki relaksacyjne (głównie nastawione na obniżenie
> napięcia spowodowane lękiem).

Na początek na pewno przyda się nauka oddychania.
Oddychaj spokojnie, powoli, przeponą, po kilkunastu min. powinienes poczuć
się spokojniejszy.
W ogóle polecam techniki relaksacyjne oparte na oddechu.
Potem możesz łączyć to z medytacją.

Jeśli Cie to zainteresuje napisz do mnie na priva, i może pare słów o tym
dlaczego czujesz lęk.
Pozdrawiam :)
s...@w...pl

1. Data: 2004-08-19 00:25:45

Od: "bigda" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na www.psychlab.webpark.pl

1. Data: 2004-08-19 16:34:01

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzyso wrote:

> Witam,
>
> Czy mógłby ktoś polecić jakąś stronę internetową lub pozycję książkową
> opisującą różne techniki relaksacyjne (głównie nastawione na obniżenie
> napięcia spowodowane lękiem).

Z pozycji książkowych IMO Cavallier "Wizualizacja" jest godne polecenia.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-08-20 18:43:32

Od: "Ana" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzyso <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Czy mógłby ktoś polecić jakąś stronę internetową lub pozycję książkową
> opisującą różne techniki relaksacyjne (głównie nastawione na obniżenie
> napięcia spowodowane lękiem).

Zrób po prostu to, co napawa Cię lękiem. Cały kłopot z ustaleniem, co jest
jego rzeczywistym źródłem... Wizualizacja?... I owszem...
Ana

1. Data: 2004-08-21 20:46:40

Od: "listek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam "Myśl pozytywnie"Vera Peiffer wyd. Zysk i S-ka

sątam bardzo ciekawe techniki rel;aksacyjne...oparte głównie na
oddychaniu

do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...
Re: czy jestem zdolny do milosci?
spory problem z matką
Pytanie do L o g a n a
Psychiatra w Poznaniu, gdzie?