techniki usuwania pieprzykow

1. Data: 2004-02-01 19:09:29

Temat: techniki usuwania pieprzykow
Od: "Pytajnick" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jeszcze poza wycięciem można usunąć pieprzyki rosnące na ciele?
Mam tego calkiem sporo na ciele, dwa największe już mam wycięte, jednak
pozostają po tym paskudne blizny, są jakieś inne metody usuwania?

2. Data: 2004-02-02 11:46:02

Temat: Re: techniki usuwania pieprzykow
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

są jakieś inne metody usuwania?

z tego co wiem to nie, trzeba usunac z marginesem zdrowej skory - no
niestety dopiero wtedy histopatolog moze sie wypowiedzic co do charakteru
znamienia
pzdr
Myszka

3. Data: 2004-02-02 15:23:16

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jeszcze poza wycięciem można usunąć pieprzyki rosnące na ciele?
można je wymrozić, wypalić laserem lub prądem. ale tylko wycięcie jest
metodą bezpieczną.

4. Data: 2004-02-03 06:32:56

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pytajnick" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Jak jeszcze poza wycięciem można usunąć pieprzyki rosnące na ciele?
> Mam tego calkiem sporo na ciele, dwa największe już mam wycięte, jednak
> pozostają po tym paskudne blizny, są jakieś inne metody usuwania?

Z własnego doświadczenia wiem, że skuteczne jest jaskółcze ziele. Oczywiście
nalezy pamiętać, że zmiany na skórze w postaci pieprzyków i polipów są
spowodowane zmianami wewnątrz i jeżeli robi się coś takiego na skórze,
znaczy to znaczy, że wewnątrz np. jelita grubego tworzą się polipy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2004-02-03 08:05:19

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend justy ( m...@o...pl ) wrote :
> można je wymrozić, wypalić laserem lub prądem. ale tylko wycięcie jest
> metodą bezpieczną.

Planuję usunąć kilka pieprzyków (narażone na różne otarcia) mojej córce. Czy
jest możliwe usunięcie kilku naraz, np. 3, czy na raty w jakichś konkretnych
odstępach? Do kogo się zgłosić?(chirurg,onkolog?)

Możesz wyjasnić, dlaczego właśnie wycięcie jest bepieczniejsze od innych
metod?

Pzdr.
Iwona
P.s.
A jak jest z usuwaniem pieprzyków w miejscach intymnych?

6. Data: 2004-02-03 08:16:30

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz wyjasnić, dlaczego właśnie wycięcie jest bepieczniejsze od innych
> metod?
bo można zbadać to, co się wycięło. inne niż wycięcie metody powodują
zniszczenie tkanki- nie ma czego ogladać pod mikroskopem.

7. Data: 2004-02-03 08:22:42

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z własnego doświadczenia wiem, że skuteczne jest jaskółcze ziele.
Bez komentarza ...

> [...]
> spowodowane zmianami wewnątrz i jeżeli robi się coś takiego na skórze,
> znaczy to znaczy, że wewnątrz np. jelita grubego tworzą się polipy.

Mógłbyś przybliżyć, bo nie rozumiem, czy masz na myśli zespół Gardnera, z.
Muir-Torre, czy może objaw Lesser-Trelat?

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

8. Data: 2004-02-03 08:38:42

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Pytajnick" <s...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości

> Z własnego doświadczenia wiem, że skuteczne jest jaskółcze ziele.

...jaskółcze ziele to ewentualnie może być skuteczne przy leczeniu brodawek
(i to, o ile dobrze pamiętam, tych zakaźnych) - ale pieprzyków??!?!

A.

9. Data: 2004-02-03 12:13:21

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...jaskółcze ziele to ewentualnie może być skuteczne przy leczeniu
brodawek
> (i to, o ile dobrze pamiętam, tych zakaźnych) - ale pieprzyków??!?!

No w sumie dokładnie pieprzyki to może trochę za słabe :), ale dla mnie
brodawki, kurzajki, pieprzyki to raczej jedna rodzina, więc może zalezy od
dawki.

Ostatnio wyczytałem, że część na skórze zmian może być wywołana nie tylko
poprzez zanieczyszczenia ciała, ale także rzeczy, które znajdują się w
psychice, dające swoje odbicie na skórze w postaci różnych dziwnych zmian.
Nawet niedawno na Trójce słyszałem w audycji około 10.50 o czymś takim jak
Psychodermatologia. W książce Małachowa "Własny system samouzdrawiania"
opisane są np. różne ćwiczenia relaksacyjne i medytacyjne, które pozwalają
na pozbycie się tzw. "złogów emocjonalnych", powodujące min. zmiany na
skórze. A wracając do Trójki, to dzisiaj mówili o zaletach medytacji, więc
coś w tym jednak jest.

10. Data: 2004-02-03 12:25:20

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Mógłbyś przybliżyć, bo nie rozumiem, czy masz na myśli zespół Gardnera, z.
> Muir-Torre, czy może objaw Lesser-Trelat?

Jeżeli nie są to francuskie sespoły pieśni i tańca, a patologiczne zmiany na
jelicie grubym to tak :) Chodzi o to, że większość niepożądanych zmian na
jelicie wiąże się z odkładaniem na nich kamienia kałowego oraz bytowaniem w
tych zanieczyszczeniach patogennych szczepów bakterii, co powoduje różne
dolegliwości od polipów po raka, co także ma swoje odbicie na skórze.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Zatkany kanalik lzowy...a narkoza
fgfgf