techniki usuwania pieprzykow

11. Data: 2004-02-03 12:31:02

Temat: Re: techniki usuwania pieprzykow
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nawet niedawno na Trójce słyszałem w audycji około 10.50 o czymś takim jak
> Psychodermatologia.

Po Polsku znajduje mało, więc proponuję wrzucić na google termin
Psychodermatology. Temat jest dosyć rozległy.
Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2004-02-03 15:27:01

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, że większość niepożądanych zmian na
> jelicie wiąże się z odkładaniem na nich kamienia kałowego oraz bytowaniem w
> tych zanieczyszczeniach patogennych szczepów bakterii, co powoduje różne
> dolegliwości od polipów po raka, co także ma swoje odbicie na skórze.

Dobrze, bądź więc takim miły i wyjaśnij, jaki jest związek pomiędzy
"bytowaniem w tych zanieczyszczeniach patogennych szczepów bakterii" a
pojawianiem się zmian skórnych.

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

13. Data: 2004-02-04 08:53:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

I sorry za datę mojego postu. Czasem muszę przestawić zegar w celach
testowych oprogramowania na którym pracuję i niestety z powodu tego, że rok
jest przestępny, przeskakuje o dzień do przodu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Zatkany kanalik lzowy...a narkoza
fgfgf