Re: tekst z przestawionymi literami

Data: 2004-10-01 00:24:17
Temat: Re: tekst z przestawionymi literami
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Flyer; <458169721@nnr> :

Znów sam sobie - spać nie mogę, to spróbuję wytłumaczyć moje rozumienie
pamięci na bazie modelu abstrakcyjnego. Przy czym gdyby ktoś to jednak
przeczytał, to uprasza się o nie branie poniższego na poważnie - jest
środek nocy [2:09], a ja nie jestem specjalistą.

Ogólnie model pamięci jako takiej jest redukcyjny i
JEDNORAZOWY/NIEODWRACALNY [w pewnym sensie]. W skrócie pamięć polega na
redukowaniu połączeń neuronów - redukowaniu jednym albo kilkoma
czynnikami [substancje/napięcie]. Na marginesie - tzw. wymaganie
powtarzalności w nauce przypisywał bym elementom ochronnym połączeń
[glej, mielina????]. No i oczywiście nie ma pamięci krótko i
długoterminowej - jest płynne przejście od dobrze "wytrawionych"
połączeń do słabo/niejednoznacznie.
Dopóki następuje przyrost objętości mózgu, dopóty redukcja nie prowadzi
do niszczenia już zapisanych informacji - zapis przypomina strukturę
drzewiastą, więc w tym momencie jej zniszczenie jest możliwe tylko
poprzez "uderzenie" w struktury podstawowe. W późniejszym okresie, po 18
roku życia [????] w sytuacji braku "wolnych" połączeń nowe treści
zapisywane są poprzez redukcję połączen zawierających już treści, czyli
w najgorszym razie prowadzi to do likwidacji wszystkich połączeń.

Jakoś koslawo mi to wychodzi, ale myślę, że jest zrozumiałe. W tym
ujęciu ignorancja urasta do "zdrowego trybu życia", a działania
Ministerstwa Finansów [coraz nowsze zawiłe regulacje prawne] i
wprowadzenie dodatkowej filozofii na uczelniach wyższych można
zakwalifikować jako zbrodnie przeciw Narodowi Polskiemu. :)))))

Flyer - nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101