Re: tekst z przestawionymi literami

Data: 2004-10-01 09:36:18
Temat: Re: tekst z przestawionymi literami
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Flyer; <463094685@nnr> :

> Flyer; <458169721@nnr> :
>
> Znów sam sobie - spać nie mogę, to spróbuję wytłumaczyć moje rozumienie
> pamięci na bazie modelu abstrakcyjnego. Przy czym gdyby ktoś to jednak
> przeczytał, to uprasza się o nie branie poniższego na poważnie - jest
> środek nocy [2:09], a ja nie jestem specjalistą.
>
> Ogólnie model pamięci jako takiej jest redukcyjny i
> JEDNORAZOWY/NIEODWRACALNY [w pewnym sensie]. W skrócie pamięć polega na

Poprawka - mechanizm jest nieodwracalny w pewnych przypadkach - w
sytuacji, kiedy powtórzenia ["wytrawianie"] są przeprowadzane zbyt
często, lub połączenia wytrawiane tracą zdolność do "odnowy", lub ilość
substancji "trawiącej" jest na tyle duża, że potrafi załatwić "sprawę"
przy pierwszym podejściu.
W pozostałych jest odwracalny po pewnym czasie, z tym że nie jest on
jednoznacznie określony - zależy od możliwości organizmu i stopnia
"zniszczeń".
Moje podejście wychodzi od zrozumienia "analogowości" procesów
biologicznych, gdzie nie istnieje 0-1 determinizm, a materiały, którymi
operuje biologia, to głównie biochemia - stąd mechanizm redukcyjny jest
najprostszym do osiągnięcia w tym środowisku, chociaż zdecydowanie
odbiega od marzeń fascynatów teorii sieci neuronowych. ;)

Flyer - nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101