Re: tekst z przestawionymi literami

Data: 2004-10-02 19:48:28
Temat: Re: tekst z przestawionymi literami
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

vonBraun; <cjk3d4$2o8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Co zaś do owych 'aspektów'
> to nie tylko lokalizacyjnie, ale i w sensie mechanizmów,
> niejako na poziomie 'neuronów', u ich podłoża mogą leżeć
> zupełnie odmienne procesy.

Miałem nie odpowiadać, ale odpowiem. ;)

1. Wypisywanie przykładów przytoczonych przez Ciebie zapewne zabrało Ci
dużo czasu, jednak nic nie wnoszą do TEJ dyskusji;

2. Jak sam przyznałeś czasami stosujesz [jeżeli to były Twoje przykłady]
intuicyjne metody diagnozowania;

3. Po raz trzeci chyba stwierdzam, że odnośnie olik sytuacja wygląda [w
tym wątku] następującą - czasami źle zrozumie/przeczyta/napisze/powie
jakąś kwestię, jednak jest tego świadoma i zna prawidłową treść
wspomnianej kwestii - w odniesieniu do tego tematu olik NIE WYKAZUJE
ŻADNEGO DEFICYTU.

A co się tyczy pamięci - tak sobie znów pasożytuję na tym wątku - nie
wiem czy czytałeś, ale w międzyczasie zmieniłem trochę swój model
abstrakcyjny i jednak uznałem, że może istnieć zapis wielokrotny
[przełącznikowy], ale podlegający tym samym zasadom, co zapis trwały,
czyli niszczeniu połączeń za pomocą substancji/ich mieszanek.
Najzabawniejsze jest to, że przy takim modelu okazuje się, że ilość
efektywnych połączeń jest mniejsza [i to zapewne o wieeeele] od liczby
połączeń istniejących, bo treść jest "rzeźbiona" w istniejącej materii.
Co więcej treścią pamięci jest "matryca" działania sygnału, czyli akurat
to, czego substancje związane z sygnałem nie zdołały "wytrawić".
A co do "odmiennych procesów" - to zależy co wpakujesz do opisu procesu
- zakładam, że model redukcyjny jest najłatwiejszy do otrzymania w
naturze, a reszta to kwestia róznić sygnałów/substancji/meterii. Tak
więc powtarzając się po raz wtóry - nie opisuję całych i wszystkich
procesów - opisuję JEDEN ze wspólnych mechanizmów - mechanizm o tyle
ciekawy, że obala m.in. mniemanie o ogromnym potencjale mózgu, wyjaśnia
mechanizm nauki, pokazuje jak się tworzą "średnie statystyczne" [na
bazie uogólnień, czyli zapisie materiału na powiązanych "gałęziach" i w
efekcie na ich redukcji przez sygnał o największej częstości/o
największym "ładunku"], ba - z tego czysto teoretycznego i abstakcyjnego
modelu wynika, że np. natręctwa, mechanizm seksualności człowieka,
uzależnienia i zboczenia bazują na JEDNYM MECHANIŹMIE, tak samo zresztą
projekcja, która od rzeczowej diagnozy lekarskiej różni się bazą, na
której jest wykonywana. Mi ten model się podoba, aczkolwiek [moje słowko
na ten miesiąc ;)] jest on 100% teoretyczny i nienaukowy. ;)

A tak z ciekawości nie wydaje Ci się, że część osób z bordeline to
specyficzne doświadczanie Ewolucji w kierunku zwiększenia poziomu
recepcji, które jak widać skończyło się klęską? ;) Ciekawe czy u
bordelinowców jest obniżony poziom percepcji?

Flyer - nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101