temperatura w czasie grypy

1. Data: 2003-03-04 21:58:22

Temat: temperatura w czasie grypy
Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać, czy zawsze w przypadku zachorowania na grypę
występuje wysoka temperatura? Czy grypa może przebiegać przy temp.
lekko podwyższonej + inne objawy -łamanie w kościach, kaszel?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
pozdrawiam
BasiaP

2. Data: 2003-03-04 23:19:53

Temat: Re: temperatura w czasie grypy
Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> napisał w
wiadomości news:b437ih$f63$1@news.onet.pl...
> Chciałam zapytać, czy zawsze w przypadku zachorowania na grypę
> występuje wysoka temperatura? Czy grypa może przebiegać przy temp.
> lekko podwyższonej + inne objawy -łamanie w kościach, kaszel?

to sa wlasnie objawy grypy, wszystko boli.
trzeba sie szczepic co roku, to pomaga a kosztuje 25 pln.

--
www.operacja.b3.nu

3. Data: 2003-03-05 11:36:12

Od: "Tomasz" <l...@i...slam.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> występuje wysoka temperatura? Czy grypa może przebiegać przy temp.
> lekko podwyższonej + inne objawy -łamanie w kościach, kaszel?

temperatura, szczegolnie wysoka nie musu towarzyszyc grypie - nie ma na to
reguly

pozdrawiam

tom2

4. Data: 2003-03-05 19:22:41

Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> szukaj wiadomości tego autora

[GMT+0100=CET] Hans napisała/napisał:

> to sa wlasnie objawy grypy, wszystko boli.
> trzeba sie szczepic co roku, to pomaga a kosztuje 25 pln.

Czytaj ze zrozumieniem.
A odpowiedź uzyskałam już gdzie indziej - wirus, ale nie grypy
właściwej - diagnoza lekarza z przychodni.
pozdrawiam
BasiaP

Sprzedam książki- farmacja i medycyna
łokcie