tepsa

11. Data: 2004-08-19 17:49:42

Temat: Re: tepsa
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cg25cv$h87$1@inews.gazeta.pl...

> Witajcie
> nie wiem jak Wy ale ja jakos w odpowiedziach Sylwii odczuwam nute
złośliwości
> do rozmowcow, ze oto jest Pani ktora wie wszystko i chce na forum pokazac
ze
> tu chce grać pierwsze skrzypce, chyba w zyciu sie nie udało, Jeśli sie
myle
> to przepraszam ale takie mam odczucie Pozdrawiam Gabi

Oj chyba się mylisz i to bardzo. Znam Sylwię od 3 lat, wielokrotnie się
spotykaliśmy, mamy bogactwo prywatnej korenspondencji, i mogę Cię zapewnić
że tak nie jest.

A to że prosi o zachowanie netykiety to jest troska o tych, którzy
korzystają z modemów i muszą płacić za najdroższe połączenie z internetem w
Europie.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

12. Data: 2004-08-19 21:08:56

Od: "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj chyba się mylisz i to bardzo. Znam Sylwię od 3 lat, wielokrotnie się
> spotykaliśmy, mamy bogactwo prywatnej korenspondencji, i mogę Cię zapewnić
> że tak nie jest.

Witajcie , ale moze Wy czujecie sie bardziej ON niż Sylwia dlatego jej
wypowiedzi przyjmujecie jak Bogusia z "pokorą" tylko dlaczego z pokorą cczy
\ktoś z Was jest gorszy stale piszecie o tym ze niepełnosprawnych traktuje
sie gorzerj wiec jak to jest ze Wam pasuje takie traktowanie . Zastanowcie
sie nad innymi jej wypowiedziami. Zawsze są takie jakies "z góry" to jest
moje odczucie mam do niego prawo . Moze ja dlatego nie lubie zeby mnie ktoś
uwazal za coś gorszego od siebie bo ja inwalidztwo nabyłam ,, a wiekszośc z
Was jest ON od urodzeniua i juz przyzwyczailiscie sie do takiego
traktowania , ale z tym trzeba walczyc , Nie wolno nikogo traktowac z
gorytylko dlategto ze kiedys bylo sie zdrowym, Nie dawajcie sie , walczcie z
tym . Pamiętajcie są ludzie ktorzy dowartościowują sie bedąc w otoczeniu
ludzi słabszych a przy tym robia tyle wiatru koło siebie, ze każdy myśli
jaki on jest wspaniały i dobry. Nie obrazajcie sie na mnie za kilka słow
prawdy ale przez kilkanascie lat swojego zycia opiekowałam sie
niepelnosprawnymi, i pewne wypowiedzi chociaz w dobrej wierze, odbieram
inaczej niz wy. Znam wiele osob ktore majac spitolone własne zycie chciało
podbudować sie psychicznie pracując z niepelnosprawnymi, Oczywiscie byli to
zarowno ludzie pełnosprawni jak i z nabytą niepełnosprawnoscia. Przepraszam
rozpisałam sie ale wierzcie mi mam duzo racji w tym co napisałam Pozdrawiam i
ćaluje Gabi

13. Data: 2004-08-19 21:48:59

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 19-sierpnia-2004 o godzinie 23:08:56 jolka jolka napisał/a

>Przepraszam
>rozpisałam sie ale wierzcie mi mam duzo racji w tym co napisałam Pozdrawiam i
>ćaluje Gabi

???

Ja nie bardzo rozumiem tę wypowiedź, a właściwie nie rozumiem WCALE.

Nikt nikogo nie traktował z żadną wyższością.

Została Pani pouczona w kwestii tego JAK należy redagować listy,
koniec, kropka.

Nie ma tu żadnego traktowania z wyższością, takie pouczenia dostają
wszyscy, którzy nie stosują się do powszechnie przyjętych w usenecie
zasad.

Mam wrażenie, że jest Pani nieco przeczulona, i sądzę, że nie ma Pani
racji wcale to a wcale w swojej ocenie Sylwii, która zrobiła to samo,
co zrobiłby na jej miejscu każdy użytkownik usenetu korzystający z
niego nieco dłużej.

Adam Pietrasiewicz

14. Data: 2004-08-20 05:05:59

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> napisała w wiadomości
> [...]
Znam wiele osob ktore majac spitolone własne zycie chciało
> podbudować sie psychicznie pracując z niepelnosprawnymi,
ON stałem się stosunkowo niedawno [nieco ponad 6 lat] i z powodu choćby
wieku fakt ten nie wpłynął w znaczacy sposób na moją psychikę.
Jednak cytaty, które uwypuklilem wyżej świadczą , że Pani Gabi [jolka jolka]
jakoś nie potrafi dokonać krytycznej analizy własnych przemyśleń, a to o
czym pisze można śmiało przypisać Jej samej [cytaty]. Powód do tych wynurzeń
jest [jak podkreśla Pan Adam] całkiem banalny, ale widać, że ugodził w
przesadnie wyczuloną miłość własną Pani jolki jolki. Raz jeszcze namawiam do
do dosłownego potraktowania zwróconej sobie uwagi i nie dorabiania do tego
dziwacznych teorii, a także zakończenia tego watku, bo zaczyna się robić
nieprzyjemnie.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

15. Data: 2004-08-20 07:44:29

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Przepraszam
> rozpisałam sie ale wierzcie mi mam duzo racji w tym co napisałam

Gabi - jolka jolka

Uwierz mi, Sylwia jest wspaniałą koleżanką i przyjaciółką. I mówię to
otwarcie, ona tylko i wyłącznie napisała o poprawnym cięciu cytatów (nie
zawsze ja tak czynię i mogę się tylko bić w piersi) i nie miała na celu
kogoś upokorzyć czy czymś obrazić. Po prostu znam ją na tyle dobrze.

Twoje zarzuty pod adresem Sylwii, są akurat chybione, a to że napisała:

> Więc załatw sprawę w MOPS.

Nie jest traktowaniem z góry tylko radą.

A u mnie pokora ??
Wiesz - pokornym nigdy nie byłem i nie zamierzam być, jak ktoś mnie
traktuje z góry to go olewam. Wszystko co osiągnąłem w życiu, osiągnąłem
dzięki temu, że się czujęwartościowym człowiekiem, który pomimo choroby ma
wyksztacenie wyższe, firmę i nie narzeka. I nie pisałem mojego maila z
pokory dla Sylwii.

Dla Sylwii to mogę z nią wybrać się na naleśniki i piwo :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

16. Data: 2004-08-20 08:28:22

Od: "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla Sylwii to mogę z nią wybrać się na naleśniki i piwo :-D

Czy jesteś żonaty?

17. Data: 2004-08-20 08:53:03

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jesteś żonaty?

A skąd to pytanie ??

Nie nie jestem, ale to chyba nie dotyczy tego wątku.

może na priv ??
Skożystaj z linka bo tutaj mam anytspamowy :-)
Trzeba wyciąć "nospam z adresu :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

http://www.proinfo.pl/jacek.k/

18. Data: 2004-08-20 09:02:21

Od: "jolka kur" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz <a...@p...com> napisał(a):

> [...]
> racji wcale to a wcale w swojej ocenie Sylwii, która zrobiła to samo,
> co zrobiłby na jej miejscu każdy użytkownik usenetu korzystający z

Ludzie nie było mnie tydzien i co zastaje jakies awantury, co tu sie dzieje.
Nic z tego nie rozumiem , i w dodatku Sylwia nie moze sie bronic bo jej nie
ma , nawet nie mozna jej złapac przez telefon bo jejst daleko, a tak w ogole
nie wiem o co chodzi ale zrozumiałam ze chodzi o jakies wady w ludzkim
charakterze a ktorz ich nie ma moi drodzy pa Jala

19. Data: 2004-08-20 09:07:50

Od: "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@n...proinfo.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Nie nie jestem, ale to chyba nie dotyczy tego wątku.
>
> może na priv ??
> Skożystaj z linka bo tutaj mam anytspamowy :-)

Napisze do Ciebie ale pozniej na meila, ale wiesz jak nie jestes zonaty to
dl;atego mozesz tylko na piwko a nie na.................pozdrawiam

20. Data: 2004-08-20 11:40:24

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem o co chodzi ale zrozumiałam ze chodzi o jakies wady w ludzkim
> charakterze a ktorz ich nie ma moi drodzy pa Jala

Jolu, po prostu ktoś się Sylwii czepił, bo miała odwagę zwrócić uwagę na
przestrzeganie netykiety :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Schodołaz
JENDIGITAL 5200z3
Prywatne uzywanie nielegalnych kopii ..