tesciowa i synowa

1. Data: 2006-02-23 14:23:42

Temat: tesciowa i synowa
Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

Na temat tesciowej i synowej wymyslono mase dowcipow i chyba nie bez powodu.
Nie jest to regula, ale prawda jest, ze "te" dwie kobiety, delikatnie
mowiac, nie przepadaja za soba...Pierwszy powod jaki mi przychodzi do glowy,
to podswiadoma rewalizacja o tego samego mezczyzne. Czy ktos doda wiecej?
Osobiste doswiadczenia mile widziane;)

pozdr.
Sarna

2. Data: 2006-02-23 17:35:18

Temat: Re: tesciowa i synowa
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
.net...
> [...]
> przychodzi do glowy, to podswiadoma rewalizacja o tego samego mezczyzne.
> Czy ktos doda wiecej? Osobiste doswiadczenia mile widziane;)

Zaborczość i nadopiekuńczość matki-żadna kobieta nie jest godna jej syna,
żadna nie zadba tak o niego.
Wina może też leżeć po stronie synowej, która dobre rady odbiera jako
poprawianie jej i krytykowanie.
Nie zapominajmy o mężczyznach, którzy nie mogą się zdecydować czy poprzeć
matkę czy żonę lub co gorsza, matka jest dla nich najważniejsza.
Nie jest to moje doświadczenie. Wszystkie teściowe w mojej rodzinie dogadują
się z synowymi.

--
c...@p...pl

Helicobacter pylori:
najwierniejszy przyjaciel studenta

3. Data: 2006-02-24 00:56:56

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
glowy,
> to podswiadoma rewalizacja o tego samego mezczyzne. Czy ktos doda wiecej?

- mama chce grzecznego synka a żona niegrzecznego chłopca. Jak żona widzi
jak jej facet staje się na jej oczach w stosunku do jego mamy chodzącą
uległą pizdą to się denerwuje i skierowuje gniew przeciwko matce. Ta to
odbiera i daje z powrotem.

4. Data: 2006-02-24 09:22:18

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż w tym temacie ostatnio powiedział: żon można mieć wiele a matkę ma
się tylko jedną.
Poza tym są też takie teściowe, które tylko czekają by coś wytknąć synowej -
to taka ich rozrywka. Myślę jednak, że w zdrowym (tj. takim gdzie facet nie
jest skrajnym maminsynkiem) małżeństwie żona "wygrywa" z matką.
Pozdrawiam. Marta

5. Data: 2006-02-24 09:28:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
.net...

Wlasnie omawialismy temat przy browarze,
i wszyscy chwalili tesciową (uprzedzajac pytanie: tesciowe zyja),
za to pare osob narzekalo narzekal na tescia.
Duch

6. Data: 2006-02-25 16:04:01

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna napisał(a):
> to podswiadoma rewalizacja o tego samego mezczyzne. Czy ktos doda wiecej?

Jeśli się kłócą to dać kosę do ręki albo rękawice i obstawiać która wygra.
- ależ skarbie przypierdol mamusi z basi ja się nie obrażę
- mamo użyj kolana, nie szczyp się

7. Data: 2006-02-25 16:12:42

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):
> [...]

Nie bezpodstawnie synowe wymyśliły słowa takie jak "sukinsynu",
"skórwysynu", aby mogły obrażać teściowe do woli nawet pozornie o nich
nie mówiąc.

8. Data: 2006-02-27 10:20:31

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie bezpodstawnie synowe wymyśliły słowa takie jak "sukinsynu",
> "skórwysynu", aby mogły obrażać teściowe do woli nawet pozornie o nich
> nie mówiąc.

Niekoniecznie. Mogą one znaczyć np. 'nie do wiary, że jesteś synem takiej
porządnej kobiety'. ;-)c

Matka_Polka
ksiażka na temat zachowań "tokstycznej"matki
Depresja- bez recepty
Naczelny Psycholog Psp (link z filmikiem)
Bunty w poprawczakach i więzieniach - materiały poszukiwane