test

1. Data: 2004-05-27 12:36:20

Temat: test
Od: "Jędrzej Jaxa-Rożen" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2004-05-27 17:53:20

Temat: Re: test
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrzej Jaxa-Rożen" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
news:c94neq$1ra$1@atlantis.news.tpi.pl...

Od testów jest grupa pl.test :-D
Ale serdecznie witam :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
_______________________
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-05-28 00:24:52

Od: "Jędrzej Jaxa-Rożen" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:c95abi$a5a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od testów jest grupa pl.test :-D
> Ale serdecznie witam :-)

Sorki, ja to tylko mały żuczek jestem, lepiej znam się na lataniu niż
netykiecie. Ale mogę obiecać, że więcej nie będę testował, bo już wiem co
chciałem :)

--
pzdr,
Jędrzej

4. Data: 2004-05-28 06:25:06

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki, ja to tylko mały żuczek jestem, lepiej znam się na lataniu niż
> netykiecie. Ale mogę obiecać, że więcej nie będę testował, bo już wiem co
> chciałem :)
Niemniej Żuczku miło było Cię poznać poprzez ekran TV. Twoje pasje są
szalone i imponujące.
Tak trzymać, pozdrawiam Dorota

5. Data: 2004-05-28 08:11:24

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Niemniej Żuczku miło było Cię poznać poprzez ekran TV. Twoje pasje są
> szalone i imponujące.

I do takich powinien świat należeć !!! :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2004-05-28 12:39:19

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Niemniej Żuczku miło było Cię poznać poprzez ekran TV. Twoje pasje są
> szalone i imponujące.

Dzień dobry,
..... a można coś więcej prosić bo ja z przyczyn i bez przyczyn .... nie
patrzę na tv ;-)
Tak tajemniczo brzmi to co powiedziałaś Dorotko :-)
Podzielcie się informacjami i wiedzą proszę,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

7. Data: 2004-05-28 12:59:53

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrzę na tv ;-)
> Tak tajemniczo brzmi to co powiedziałaś Dorotko :-)
> Podzielcie się informacjami i wiedzą proszę,

A fruwał sobie Jędrzej w przestworzach niczym ptak, pomimo że jest
(Szalonym) Wózkowiczem. A może właśnie dlatego? Ja to bym się chyba bała, że
zbyt mocno tyłkiem trzasnę przy lądowaniu. No i ten lęk wysokości...
Skrzynia też poleciał, jestem pełna podziwu.
TV też bym nie oglądała gdyby nie sygnały tu na grupie.
Pozdrawiam Cie Sylwia baaardzo. I ze smutkiem bo prawdopodobnie nie będziemy
w Ustroniu - środek sesji u Roberta
:-(
Dorota
PS. Ciekawa jestem co się z Robertem z Opola stało. On też na paralotniach
fruwał. Podpisywał się bodaj "Robertnik"
Może ktoś coś wie?

8. Data: 2004-05-28 13:13:48

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt mocno tyłkiem trzasnę przy lądowaniu. No i ten lęk wysokości...
> Skrzynia też poleciał, jestem pełna podziwu.

Teraz mam jasność, nie skojarzyłam faktów :-)

> TV też bym nie oglądała gdyby nie sygnały tu na grupie.
> Pozdrawiam Cie Sylwia baaardzo. I ze smutkiem bo prawdopodobnie nie
> [...]

To Robert się zmobilizuje i zaliczy w terminie zerowym
i ... przyjedziecie do Ustronia. Roberttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!

9. Data: 2004-05-28 19:05:39

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ pisze w news:c97e6i$kvk$1@nemesis.news.tpi.pl

> To Robert się zmobilizuje i zaliczy w terminie zerowym
> i ... przyjedziecie do Ustronia. Roberttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!

No właśnie!!!! Nie widzieliśmy się 2 lata... ;((

Scally

10. Data: 2004-05-29 14:02:44

Od: "Jędrzej Jaxa-Rożen" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
Ja to bym się chyba bała, że
> zbyt mocno tyłkiem trzasnę przy lądowaniu. No i ten lęk wysokości...

Widziałaś, że człowiek jest ukółkowiony, więc nie ma tu większego problemu.
Na tą okoliczność jest zresztą dokumentacja - polecam opisy latania, zdjęcia
i filmy pod
http://www.bhpa.co.uk/Flyability-web-site/Update-on-
Polish-launch-buggy.htm
(polski serwer http://infinity.eti.pg.gda.pl/files/wl/ )

Z dluzszych filmików godne ściągnięcia są BRZEGL1 (na wózku) i KLIFLOT (bez
wózka), a z krótszych BRZEGS i BRZEGL2 - zwłaszcza ten ostatni powinien ci
rozwiać obawy o kontakt z ziemią.

> Skrzynia też poleciał, jestem pełna podziwu.

Nie miał wyjścia - przywiązali go jak barana :)))

> PS. Ciekawa jestem co się z Robertem z Opola stało. On też na paralotniach
> fruwał. Podpisywał się bodaj "Robertnik"
> Może ktoś coś wie?

On jest mistycznym pierwszym kulawym, który uzyskał licencję pilota będąc
już na wózku, a wcześniej nie mając kontaktu z powietrzem (zresztą nie tylko
na paralotniach, w ubiegłym roku był ze mną na obozie motolotniowym).
Niestety nie słuchał mądrzejszych, kiedy mu tłumaczyliśmy że z odleżyną
trzeba się położyć płasko i nie ruszać póki nie zniknie :)) on tylko
przyklejał nowy plaster. No i mało się nie przejechał, bo wyhodowal sobie aż
zapalenie kości. Miał ten serial przez całą zimę, w jego kolejnym odcinku
znowu siedzi (no, mam nadzieję, że jednak leży :) w klinice w Otwocku.
Ogólnie jest do przodu, kto wie, może jeszcze zajrzy w tym roku na lotnisko?

--
pzdr,
Jędrzej

poradzcie