test antyspamowy

11. Data: 2005-06-12 17:24:41

Temat: Re: test antyspamowy
Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...org wrote:

> nawet u mnie jest chmurnie i bueeeeeeee...mokra wisne jakas mamy...
>
> ;-))))
> Abyssus abyssum invocat.

U nas pada i jest pochmurnie od wrzesnia. Zaledwie kilka slonecznych
dni, ale ogolnie pochmurnie. Czytajac u nas o pogodzie w gazecie mozna
sie zorientowac, ile jest roznych wyrazen na deszczowa, mniej lub
bardziej, pogode.
Najbardziej mnie smiesza takie przewidywania: bedzie pochmurnie, ale
przyjemnie. Rano bedzie mzylo, w poludnie bedzie siapic, a wieczorem
bedzie lalo. W nocy znow mzawka, a moze nawet drobny dzdz, a nad ranem
pogodnie. O swicie znow pochmurnie, z lekkimi opadami deszczu.

Ha ha

I tak ciagle!!!!!! W tej chwili wlasnie wyszlo slonce, wiec ide sadzic
bazylie.

MBassett

12. Data: 2005-06-12 17:50:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ha ha
>
> I tak ciagle!!!!!! W tej chwili wlasnie wyszlo slonce, wiec ide sadzic

Slowem, jest przyjemnie :-)))

Pozdrawia oczywiscie z bazylia boletus

13. Data: 2005-06-12 19:18:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:11aoruvto7shjd4@corp.supernews.com Magdalena
Bassett <m...@o...net> napisał(a):

> [...]
> bedzie lalo. W nocy znow mzawka, a moze nawet drobny dzdz, a nad
> ranem pogodnie. O swicie znow pochmurnie, z lekkimi opadami deszczu.

Hejka. Podobno taka dżdżysta pogoda jest doskonała na cerę. ;-)
Pozdrawiam lokalnie Ja...cki

14. Data: 2005-06-12 19:38:26

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d8fhrk$jki$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: news:d8f6ud$btr$1@news.onet.pl
> Od: bluszcz <a...@p...onet.pl>
> Było:
>
> Magda wpadła na genialny pomysł, mniej więcej rok temu go omawiała (w
> długim wątku) :-)
>
> http://tiny.pl/h832

Dzięki za link, poczytałem - faktycznie, projekt niesamowity. A można
wiedzieć na jakim jest obecnie etapie realizacji i gdzie jest ta farma?
--
pzdr
bluszcz

15. Data: 2005-06-12 21:43:28

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d8i2vh$p8h$1@news.onet.pl
Od: bluszcz <a...@p...onet.pl>
Było:
> można wiedzieć na jakim jest obecnie etapie realizacji i gdzie
> jest ta farma?

Trochę już było, ale Magda obiecała jeszcze napisać...!

Może korzystając z mokrej pogody...? ;-)

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

16. Data: 2005-06-13 03:40:10

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:
> W: news:d8i2vh$p8h$1@news.onet.pl
> Od: bluszcz <a...@p...onet.pl>
> Było:

Realizacja trwa...otwieramy sie 4 lipca. W Sequim, WA, USA.

> Trochę już było, ale Magda obiecała jeszcze napisać...!
>
> Może korzystając z mokrej pogody...? ;-)

Nie mam teraz zbytnio czasu - codziennie sadze i sadze i sadze i
podlewam i dopilnowuje budowy i tak w kolko

Jak sie troche uspokoi, to napisze wiecej.

MBassett

17. Data: 2005-06-13 03:41:15

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:11aoruvto7shjd4@corp.supernews.com Magdalena

> Hejka. Podobno taka dżdżysta pogoda jest doskonała na cerę. ;-)
> Pozdrawiam lokalnie Ja...cki

To prawda, cera mi sie polepszyla od czasu gdy tu mieszkamy, ale co z
tego. Mozg mi sie roztapia.
MBassett

cena paskadoo traktorka MTD
[OT] Macie problemy ze spamem...?