tetraparesis, incipients (w dodatku)

1. Data: 2003-11-28 19:44:33

Temat: tetraparesis, incipients (w dodatku)
Od: Radek - K <r...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

hm, nie wiem jak zaczac wiec walne od razu. od jakiegos czasu jestem
diagnozowany w kierunku MS ale MRI mozgu wyszedl OK. Teraz mam zrobic
MRI kregoslupa szyjnego a moj lekarz napisal cos o jakims tetraparesis
na skierowaniu na MRI. Nie bardzo chial o tym gadac wiec moze ktos z Was
przyblizy mi problem tego tetraparesis??
Aha, w kwietniu mialem wypadek samochodowy, niby niegrozny ale oprosz MS
to wlasnie ten wypadek jest brany pod uwage jako przyczyna moich
"dolegliwosci".

za informacje bede wdzieczny, googlowalem troche ale niewiele znalazlem.

pozdrawiam

radek

--
adres w headerze nie dziala, prosze odpisz na grupe.

2. Data: 2003-11-28 22:46:12

Temat: Re: tetraparesis, incipients (w dodatku)
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek - K" <r...@g...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
oprosz MS
> to wlasnie ten wypadek jest brany pod uwage jako przyczyna moich
-----------------------------------
Nie bardzo chciał gadać, by nie "przedobrzyć" przed porządnym
zdiagnozowaniem.
Tetraparesis - to czterokończynowe osłabienie mięśniowe mające
prawdopodobnie swoje źródło w uszkodzeniu przewodności nerwowej
jakiegoś układu. MRI mózgu wyszedł jak piszesz dobrze, to szukają ew.
uszkodzenia rdzenia kręgowego na odcinku szyjnym, który w wyniku
wypadków samochodowych bywa najczęściej uszkadzany. Jeśli owe
tetraparesis ma przymiotnik incipient to znaczy , że objawy nie są
ostro zarysowane. Niestety, na własnym przykładzie wiem, że MRI (w
moim przypadku wraz z przystawką angio dla zbadania ukrwienia tkanki
mózgowia nie wykazało żadnych zmian , a narząd ruchu jest "trafiony "
jak diabli! Przy kuśtykaniu muszę dobrze uważać, żeby nie "zaliczyć
gleby" resztkami pięknego oblicza...).
Chyba na razie wystarczy Ci, co?
pozdrawiam i trzymaj się.
--
Zbig A G

3. Data: 2003-11-29 07:38:05

Od: Radek - K <r...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt napisał:
> [...]
> mózgowia nie wykazało żadnych zmian , a narząd ruchu jest "trafiony "
> jak diabli! Przy kuśtykaniu muszę dobrze uważać, żeby nie "zaliczyć

chyba mi wystarczy, tylko czemu ja nie moge chodzic ? :) i co mam zrobic
zeby znowu pograc w pilke lub pobiegac ?

aha, odruchy jacobsohna i rossolimo, co oznacza ich obecnosc? albo co
moze oznaczac? plus "wygorowane odruchy glebokie". pomozcie !!

radek

--
http://da-sith.deviantart.com

4. Data: 2003-11-29 16:02:19

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

A ja mam Tetraparesis Spastica - i powiem Wam ze lacina w medycynie pieknie
brzmi :-)

pozdr.
Arek

5. Data: 2003-11-29 18:25:36

Od: Radek - K <r...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf napisał:
> Witam,
>
> A ja mam Tetraparesis Spastica - i powiem Wam ze lacina w medycynie pieknie
> [...]

jezeli mozna zapytac to co jest powodem?? uszkodzenie mechaniczne,
nabyte jakis SM??

sorki, ale mam przed soba trudny okres i dlatego pytam :)

radek

6. Data: 2003-11-29 18:25:57

Od: Radek Kosciuk <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-11-30 17:04:37

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

mechaniczne - ale z gory nie zakladaj nigdy ze cos jest trudne - bo bedzie
trudne

8. Data: 2003-11-30 19:57:15

Od: Radek - K <r...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf napisał:
> mechaniczne - ale z gory nie zakladaj nigdy ze cos jest trudne - bo bedzie
> trudne

juz jest trudne jak mam wejsc po schodach, napisac dekretacje na
dokumencie lub isc gdzies na spacer z moim synem. jak mam zejsc z wyra
lub krzesla to tez jest trudne, utrzymanie dloni w bezruchu... tez
trudne chyba ze uzywam Mocy. Wiele rzeczy nagle stalo sie trudne...
a najtrudniejsze jest to ze tak do konca to nie wiadomo dlaczego
wszystko jest nagle takie trudne :)

jak to mowia: c'est la vie!

radek

--
wodka zoladkowa gorzka buee

9. Data: 2003-12-02 13:58:27

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Przejde na PRIV...

> [...]

trudne chyba ze uzywam Mocy. Wiele rzeczy nagle stalo sie trudne...
a najtrudniejsze jest to ze tak do konca to nie wiadomo dlaczego

Nieboszczyk zdolny do pracy
Do wlascicieli wozka elektr. Vassilli Space (2)
Pytanie -prośba- pomóżcie
TVP 1 - latanie dla ON
Jest praca ...