tiramisu podchodzace woda :(

1. Data: 2003-10-11 16:53:36

Temat: tiramisu podchodzace woda :(
Od: "Iza" <i...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio zrobilam tiramisu wg przepisu z grupy. Jednak po wyjeciu z lodowki
(gdzie spedzilo ok. 8h) i odkrojeniu kawalka tiramisu okazalo sie, ze zbiera
sie "woda". Zastanawiam sie nad przyczyna. Kawa nie byla zupelnie zimna - moze
wiec biszkopty wiecej jej wypily i stad ta "woda". Z drugiej strony, wcale nie
zuzylam wiecej kawy niz w przepisie..
Czy ktos z szanownych grupowiczow ma pomysl, co sie stalo i dlaczego?
Z gory dziekuje za odpowiedzi, a tymczasem pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-10-11 21:17:01

Temat: Re: tiramisu podchodzace woda :(
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czy ktos z szanownych grupowiczow ma pomysl, co sie stalo i dlaczego?
> Z gory dziekuje za odpowiedzi, a tymczasem pozdrawiam,

Witaj !
Ja obwiniałabym zbyt długie moczenie biszkoptów - to naprawdę ma być
chwilka, za mocno nasiąkły.
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-11 21:23:40

Od: "Levis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Który to byl przepis??

1. Data: 2003-10-13 07:01:57

Od: "" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Który to byl przepis??

Na grupie zostal podany link do przepisu na stronie www.mniammniam.pl

Pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-10-13 10:46:16

Temat: Odp: tiramisu podchodzace woda :(
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]
Biszkopt włożyć do kawy do połowy dosłownie na moment po prostu włożyć i od
razu wyjąć
Ania

: --
: Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

1. Data: 2003-10-24 00:47:48

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Ostatnio zrobilam tiramisu wg przepisu z grupy. Jednak po wyjeciu z lodowki
>(gdzie spedzilo ok. 8h) i odkrojeniu kawalka tiramisu okazalo sie, ze zbiera
>sie "woda".

Nastepnym razem zamiast wkladac biszkopty do plynu nasaczaj je po prostu
lyzka.Ja tak robie i zwykle uzywam wiecej plynu niz w wiekszosci przepisow bo
lubimy mokre ale moje tiramisu nigdy nie podchodzi woda.
Pozdr.Dot

Co zrobiłam źle??? Poradźcie i podtrzymajcie na duchu!!!
Ratujcie na szybko co z kurczakiem??
przepis na zeberka z kapusta kiszona?
pigwy
pytanie lokalne (Poznań)