[tkaniny] - do krakowianek

1. Data: 2005-04-20 13:42:31

Temat: [tkaniny] - do krakowianek
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje zwykly, tradycyjny, gruby len bez domieszek, ew. surowke. Czy
w kurtowni tkanin sa takie materialy?
Jesli nie, to czy widzialyscie gdzies takie materialy?
Mam zamiar uszyc rolety - te "sklepowe" sa strasznie drogie i berzydkie,
a widzialam za 18 pln cale mechanizmy do rolet,tylko dodac tkanine :)

pozdr
aga

2. Data: 2005-04-20 17:11:53

Temat: Re: [tkaniny] - do krakowianek
Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 15:42:31 +0200, Aga napisał(a):

> Mam zamiar uszyc rolety - te "sklepowe" sa strasznie drogie i berzydkie,
> a widzialam za 18 pln cale mechanizmy do rolet,tylko dodac tkanine :)

W kwestii materiału Ci nie pomogę - nie wiem, gdzie jest. Mam jednak
pytanie dot. tego mechanizmu. Gdzie go widziałaś?

Drożdżóweczka
(Kraków)

3. Data: 2005-04-20 17:26:13

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drozdzoweczka wrote:

> W kwestii materiału Ci nie pomogę - nie wiem, gdzie jest. Mam jednak
> pytanie dot. tego mechanizmu. Gdzie go widziałaś?

Widzialm go w Castoramie w Cieszynie. Za 18 pln bylo tam to mocowanie
gorne ( w dwoch wersjach, do okien plastikowych bez wiercenia i drugie
na srubki) i ten caly mechanizm z lancuszkiem. Trzeba dokupic do tego
tylko tkanine i dwa preciki o odpowiedniej dlugosci. Natomiast w Kraku
bylam w castoramie tej kolo Matecznego i tam pani zrobila wielkie oczy.
Do pozostalych nie zdazylam zajechac :( W praktikerze sa, ale piekielnie
drogie, nie brac! Poszukaj w dwoch pozostalyc CAstoramach ew..
przycisnij obsluge :) Jak sa w Cieszynie, to czemu w Krakowie nie moze
byc????

pozdr
aga

4. Data: 2005-04-21 06:23:39

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Widzialm go w Castoramie w Cieszynie. Za 18 pln bylo tam to mocowanie
> gorne ( w dwoch wersjach, do okien plastikowych bez wiercenia i drugie na
> srubki) i ten caly mechanizm z lancuszkiem.

Zainteresował mnie ten mechanizm. Czy on był w różnych szerokościach?

A co do tkanin - jest na ulicy Tarłowskiej sklep firmowy Lnu Polskiego, może
tam zapytaj.

Kasia

5. Data: 2005-04-21 07:31:41

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zainteresował mnie ten mechanizm. Czy on był w różnych szerokościach?
> A co do tkanin - jest na ulicy Tarłowskiej sklep firmowy Lnu Polskiego,

dodam tylko, ze to przecznica ze Zwierzynieckiej, mniej wiecejw polowie jej
dlugosci, idoac od strony plant po lewej stronie.

skrzacik topograf :)

6. Data: 2005-04-21 08:02:26

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:

> dodam tylko, ze to przecznica ze Zwierzynieckiej, mniej wiecejw polowie jej
> dlugosci, idoac od strony plant po lewej stronie.
>
> skrzacik topograf :)

Bardzo dziekuje bo ja sie potrafie zgubic wszedzie i w kazdej sytuacji :)

pozdr
aga

7. Data: 2005-04-21 08:10:51

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> Zainteresował mnie ten mechanizm. Czy on był w różnych szerokościach?

Szerokosc dobiera sie samemu.
Bo to jest tak. Jak wezmiesz taka rolete z lancuszkiem, taka zwijana to
na gorze masz pret, po bokach zakonczony takimi bialymi, ktore sie
przyczepia do okna, z jednego takiego bialego zwisa lancuszek do
zwijania. Na dole rolety jest drugi pret, naciagajacy tkanine.
No i w tym mechanizmie jest wszystko oprocz pretow, co IMO jest
praktyczne, bo sobie szerokosc dobieram jaka mi sie podoba. W
castoramach jest duzy wybor pretow metalowych, plastikowych ,
drewnianych - cos mozna dobrac.

A tak zeby bylo od poczatku :) To sa rozne rodzaje rolet, mam nawet dwie
ksiazki na temat rolet i zaslon. Moga byc nakie podciagane, ze sie
marszcza na dlugosci, ale to TZ sie nie podoba. W zasadzie podobaja nam
sie tylko te z lancuszkiem, ale w sklepach sa brzydkie i drogie, ze
kombinowalismy jak samemu zrobic. Najgorszy to ten mechanizm z
lancuszkiem. Dlatego sie ucieszylam jak go zobaczylam w tak atrakcyjnej
cenie. Podobno w specjalistycznych sklepach z roletami tez sa, ale nie
wiem po ile

ufff, ale zagadalam :)

pozdr
aga

> A co do tkanin - jest na ulicy Tarłowskiej sklep firmowy Lnu Polskiego, może
> tam zapytaj.

Dzieki!!!!!

Aga

8. Data: 2005-04-21 08:34:15

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> A tak zeby bylo od poczatku :) To sa rozne rodzaje rolet, mam nawet dwie
> ksiazki na temat rolet i zaslon.

A wybierasz sie w piatek na spotkanie do Ewy? Przynioslabys te ksiazki.....

Kasia

9. Data: 2005-04-21 08:59:05

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> A wybierasz sie w piatek na spotkanie do Ewy? Przynioslabys te ksiazki.....
>
> Kasia

Niestety w piatek mnie nie bedzie w Kraku... :(

pozdr
aga

10. Data: 2005-04-21 11:34:39

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A będziesz jakoś ozdabiała te rolety? Pytam z ciekawości.

Milena

Retors MAT
[szydełko] z czego ta torebka
[wloczka] poradzcie