tłumczenia angielskie

1. Data: 2005-11-15 21:05:21

Temat: tłumczenia angielskie
Od: "me76" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowa, ale zauważyłam, ze niektóre forumowiczki maja problemy z
tłumaczeniem opisów z jezyka angielskiego. Dlatego oferuję swoją pomoc.
Prosiłabym o tylko o przesłanie mi interesującego was opisu na adres
mailowy:m...@t...pl i podanie adresu zwrotnego (domowego, ponieważ piszę
ręcznie i pozerobieniu tłumaczenia odsyłam na adres domowy.

2. Data: 2005-11-15 21:19:25

Temat: Re: tłumczenia angielskie
Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "me76" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mailowy:m...@t...pl i podanie adresu zwrotnego (domowego, ponieważ piszę
> ręcznie i pozerobieniu tłumaczenia odsyłam na adres domowy.

Jak to odsylasz do domu? Duzo z tym zachodu chyba... Nie latwiej spojrzec na
te kilka zdan tutaj i na biezaco odpisac?

Pozdrawiam,
Mati

3. Data: 2005-11-15 21:37:13

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> te kilka zdan tutaj i na biezaco odpisac?

Może właśnie łatwiej ręcznie, nie kaźdy jest biegły w technice albo nie ma
ciągłego dostępu do komputera. Każdy pomaga jak może...

Dzięki wielkie za zaoferowaną pomoc me76, napewno zrewanżujemy Ci się pomocą
w innych sprawach.
pzdr.
Mampka

4. Data: 2005-11-15 22:37:02

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciągłego dostępu do komputera. Każdy pomaga jak może...
>
> Dzięki wielkie za zaoferowaną pomoc me76, napewno zrewanżujemy Ci się

Nie chodzi mi o to, ze mi sie to nie podoba, tylko po prostu wydalo mi sie
to bardzo klopotliwe i szczerze mowiac skojarzylo mi sie to z odplatnym
tlumaczeniem, ale to moze zboczenie zawodowe...

W kazdym razie rowniez bardzo sie ciesze z zaoferowanej pomocy i jesli tylko
bede w stanie sie odwdzieczyc, zrobie to z wielka przyjemnoscia!!

Pozdrawiam serdecznie,
Mati

5. Data: 2005-11-16 05:42:38

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> bede w stanie sie odwdzieczyc, zrobie to z wielka przyjemnoscia!!

Tak sobie myślę, ze gdyby miało byc odpłatne to pewnie koleżanka by o tym
wspomniała. Mnie tylko zastanawia jak ją zasypiemy prośbami to kto
sfinansuje znaczki, przecież na tym można zbankrutować ;)
pzdr.
Mampaka

6. Data: 2005-11-16 10:57:34

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspomniała. Mnie tylko zastanawia jak ją zasypiemy prośbami to kto
> sfinansuje znaczki, przecież na tym można zbankrutować ;)

Bedziemy wysylac znaczki jak kiedys w anonsach "odpowiem tylko na te listy,
w ktorych jest znaczek" :P

do Krakowianek prosba
chciałam się pochwalić xxx zakładki
pomocy potrzebuję