to ja.

1. Data: 2006-03-10 09:18:36

Temat: to ja.
Od: <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Jestem tu po raz pierwszy, więc pozdrawiam wszystkich.
Chyba nie jestem od czegokolwiek uzależniona(chyba ,że od pracy).
Ale chętnie poczytam co inni wiedzą i myślą o uzależnieniach.
Poza tym mam dwoje dzieci zdecydowanie dorastających więc powinnam być cały
czas na topie i trzymać rękę na pulsie.
pa.

2. Data: 2006-03-10 21:03:10

Temat: Re: to ja.
Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No to ryzykowna jestes, skoro masz dzieci.... w dzisiejszych czasach...
polecam serwis http://hyperreal.info/ tam sie dowiesz co chcesz

3. Data: 2006-03-10 23:37:44

Od: a...@k...com.pl szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):
> No to ryzykowna jestes, skoro masz dzieci.... w dzisiejszych czasach...
> polecam serwis http://hyperreal.info/ tam sie dowiesz co chcesz
witam dlaczego ryzykowna. moje dzieci mają już 19 i 16 lat,wiec
decyzje podejmowane były
w innych czasach. ale polecam równiez teraz posiadanie dzieci. skoro
sami jestesmy w stanie jakoś w tej dzungli przetrwać, to damy
umiejetnosci i siłe przetrwac swojemu dziecku. a to piekna przygoda.

4. Data: 2006-03-11 10:18:16

Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierz w to... W kazdm razie wracajac do meritum, wiesz czy mialy
jakis kontakt z narkotykami czy cos?

5. Data: 2006-03-11 20:10:45

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 10:18:36 +0100, a...@k...com.pl napisał(a):

> [...]
> Ale chętnie poczytam co inni wiedzą i myślą o uzależnieniach.
> Poza tym mam dwoje dzieci zdecydowanie dorastających więc powinnam być cały

Czesc, ja tez tu nowy... Ale, hm, chyba przy okazji pionier bo ruchu tu nie
ma. :-))
Nie ma z kim pogadac o uzaleznieniach, chocby od pracy.
pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2006-03-13 08:18:17

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dr hab. nauk wszetecznych *Piotr* , na *pl.soc.uzaleznienia* , dnia *11
marzec ( sobota) o godz. 21:10*, postawił tezę:

> [...]
> ma. :-))
> Nie ma z kim pogadac o uzaleznieniach, chocby od pracy.

Zadaj pytanie to ktoś Ci odpowie. Dużo ludzi czyta tę grupę ale jak nie ma
pytań to i nie ma odpowiedzi.
--
..::WISKOLER::..
^^^ Koty to najlepsi przyjaciele ^^^