to ja nieśmiało też ze zdjęciami :)

11. Data: 2004-06-23 06:34:02

Temat: Re: to ja nieśmiało też ze zdjęciami :)
Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
news:cb8r5o$fol$1@inews.gazeta.pl...

> Oooo... super. Będę pamiętać. Bardziej by mi się wymiana uśmiechała :)
> A skąd jesteś?

Grodzisk Maz.

12. Data: 2004-06-23 06:42:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]

Nawet nie wiedziałam, ze tyle ich jest.

>a liliowców kilkadziesiąt odmian,ale coraz mniej bo
> nornice dobrały sie do nich.Przypomnij jesienią jak będzie potrzeba
> to wykopię.W tej chwili spisu nie mam,bo etykiety siedzą w ziemi.Mirzan

Z góry dziękuję. Przypomnę się, bo bardzo lubię liliowce.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2004-06-23 06:44:31

Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma takiego Biura w strukturze Urzędu mst. Warszawy, ale owszem blisko
> Ratusza.
> Zdradź swój sekret.

Wiesz, ja tu w sumie zaglądnąłem przez przypadek. Na codzień bawię się w
informatyka ;-))
Ale w skrócie to wygląda tak:
- podgląd źródła wiadomości, a szczególnie nagłówka NNTP-Posting-Host
- teraz można skorzystać z różnych wyszukiwarek whois lub
www.visualroute.pl i tam wpisać wydobyty wcześniej adres IP
- na visualroute, po kliknięciu na komórce w prawym dolnym roku pokażą
się bardzo szczegółowe informacje o właścicielu danego adresu IP

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

14. Data: 2004-06-23 07:27:09

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grodzisk Maz.
Aha- chciałam tylko się zorientować w jaki sposób ewentualna wymiana
miałaby dojć do skutku. Wychodzi na to, że wysyłkowa, bo ja z Opola :)

Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

15. Data: 2004-06-23 09:10:59

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
napisał w wiadomości news:cbb8s1$5n8$1@inews.gazeta.pl...

> www.visualroute.pl i tam wpisać wydobyty wcześniej adres IP
> - na visualroute, po kliknięciu na komórce w prawym dolnym roku pokażą
> się bardzo szczegółowe informacje o właścicielu danego adresu IP

A dlaczego padło na mnie?

Pozdrawiam
Dorota

16. Data: 2004-06-23 09:25:05

Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> blisko

> A dlaczego padło na mnie?

Było pytanie skąd jesteś więc odpowiedziałem ;-))
Nie chciałem nikogo urazić.

17. Data: 2004-06-23 09:53:44

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było pytanie skąd jesteś więc odpowiedziałem ;-))
> Nie chciałem nikogo urazić.

Nie czuję się urażona i dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Dorota

18. Data: 2004-06-23 10:01:46

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha- chciałam tylko się zorientować w jaki sposób ewentualna wymiana
> miałaby dojć do skutku. Wychodzi na to, że wysyłkowa, bo ja z Opola :)

Poczta Polska w wyniku mocnej konkurencji znacznie polepszyła swoje usługi.
Przesyłka dociera w ciągu 1-3 dniu. Trzykrotce jako "żelaznej roślinie" z
pewnością to nie zaszkodzi (a kto wie, może jeszcze dodatkowo zahartuje).

Pozdrawiam
Dorota

19. Data: 2004-06-24 09:08:55

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej chwili spisu nie mam,bo etykiety siedzą w ziemi.Mirzan

Przyjadę i pomogę wykopać:-))

Pozdrawiam
skryba

20. Data: 2004-06-25 17:17:12

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Tak się namnożyło ostatnio tych chwalących się... że też się odważę.

Aniu, dzieki temu, ze sie pochwalilas wiem w koncu jak sie nazywaja kwiaty,
ktore mam w doniczkach przed wejsciem !!!
Magda

storczyk
Ogródki Działkowe Złotniki - Poznań
Zadaszenie grilla a prawo budowlane
Dziedziniec z kostka granitowa
Podkaszarka i chyba za szybko zyzywajca sie zylka, czy to normalne???prosze o opinie