Re: to ja sie tylko przywitam ;-)

1. Data: 2000-07-18 10:39:25

Temat: Re: to ja sie tylko przywitam ;-)
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

"Belin" <b...@p...com> popisal sie:

> mam. Usilowalem z nim dyskutowac, rozmawiac - ale coz - niestety
> jest to
> niewykonalne - zwlaszcza gdy facet jezeli widzi, ze przegrywa to
> przestajeodpowiadac albo wali cos calkiem poza tematem :-((.

Ah, wiec tu chodzi o rywalizacje? A co jest nagroda? ;-)

EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-18 11:25:08

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa S wrote:
> Ah, wiec tu chodzi o rywalizacje? A co jest nagroda? ;-)

O żadną rywalizację nie chodzi. Sprawa jest taka, że
Belin nie potrafi sobie poradzić ze swoimi emocjami do mnie
i pieprzy naokoło bzdury niemożebne. Nawet nie wiedziałem,
że gość jest tak pokręcony! Najpierw na kogoś bluzga, wymyśla
różne bzdury, urojenia itp. a na koniec ma pretensje, że ten ktoś
z nim nie chce gadać, że odrzuca jego wezwania na ICQ itp. itd.
No śmiech na sali! ;)
Myślę, że paru psychologów mogłoby mu tu spróbować pomóc
o ile się da. ;((

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-18 22:26:03

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa S napisał(a) w wiadomości: ...

>Ah, wiec tu chodzi o rywalizacje? A co jest nagroda? ;-)

Alez oczywiscie - rywalizacja rzecz najwazniejsza ;-))))
Aczkolwiek sam nie wiem w jakiej konkurencji i jakie sa nagrody ale to sie
przeciez nie liczy ;-)

Belin

1. Data: 2000-07-18 22:26:06

Temat: Re: to ja sie tylko przywitam ;-) - sorki za osobiste klimaty :-(
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...

>O żadn? rywalizację nie chodzi. Sprawa jest taka, że
>Belin nie potrafi sobie poradzić ze swoimi emocjami do mnie

Kolego szanowny ;-) - tutaj mnie zaciekawiles :-))) - powiedz mi moze nad
jakimi emocjami do Ciebie nie panuje? Bo jakos nie rozumiem. A to, ze
probowalem z Toba rozmawiac jest niestety ( ;-) ) prawda. Jak juz ktos
chcialby byc dociekliwy to wystarczy spojrzec do archiwum pss. To ze nagle
zmieniales temat badz czepiales sie slowek w sposob przekraczajacy
wszelkie normy to niestety tez prawda.

>i pieprzy naokoło bzdury niemożebne.

Jak calkiem duza ilosc osob - to musi byc jakas masowa paranoja.

>Nawet nie wiedziałem,
>że go?ć jest tak pokręcony! Najpierw na kogo? bluzga, wymy?la
>różne bzdury, urojenia itp.

A Ty znowu z tymi urojeniami :-))) - jestes niesamowity. (jak rozumiem
wszystkie bany na Twoim forum to tez urojenia?) - bo oczywiscie Twoje
chamskie teksty na pss'ie tez mi sie zwidzialy?

> a na koniec ma pretensje, że ten kto?
>z nim nie chce gadać,

ja tam nie mam pretensji - to byloby chore - pewnie mogles mnie znielubic
troche :-))

> że odrzuca jego wezwania na ICQ itp. itd.
>No ?miech na sali! ;)
>My?lę, że paru psychologów mogłoby mu tu spróbować pomóc
>o ile się da. ;((

Tutaj to chyba jedyne miejsce gdzie sie z Ciebie nie smieja - w sumie
dobrze - tutaj rzeczywiscie czasem nawet cos z sensem Ci sie uda
wykrzesac - jednak nie wiem czy zauwazyles, ze nie chodzilo mi prawie
nigdy o sens Twoich wypowiedzi ale o ton jaki stosujesz :-(( (ten
wszechwiedzacy w kazdym temacie - taki spec od wszystkiego co to mowi rob
tak i tak a nigdy nie uzyje zwrotu "moim zdaniem" czy czegos podobnego)

A poza tym ja tu niespecjalnie chce z Toba polemizowac w tych kwestiach -
jestem tu tylko dla paru (sadze iz 2-3) najwyzej tematow (Twoja osoba sie
do nich nie zalicza) na ktorych sie znam jako tako badz calkiem niezle lub
chociaz mam cos do powiedzenia z wlasnych doswiadczen. I tyle.
EOT

Sle pozdrowienia (bo jednak mysle, ze mnie czytasz)
Belin

FAQ grupy
prostytucja-wplyw na psychike
Psychoterapeuta na Śląsku