to jest dla prawdziwych medykow :)

1. Data: 2006-04-04 22:10:53

Temat: to jest dla prawdziwych medykow :)
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.totallycrap.com/media/autopsy/

zapraszam do obejrzenia i ... komentarzy :)
jak dla mnie gruba jazda!!!!!
ciekawe jakby na zywym to robili... to do ktorego momentu by jeszcze sie
ruszal :?)
fujjjj

2. Data: 2006-04-05 01:01:24

Temat: Re: to jest dla prawdziwych medykow :)
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://www.totallycrap.com/media/autopsy/

> ciekawe jakby na zywym to robili... to do ktorego momentu by jeszcze sie
> ruszal :?)

Na to pytanie chętnie odpowie ci twój psychiatra...

Do wszystkich innych grupowiczów - sekcja zwłok, osoby o słabych nerwach w
ogóle nie wchodzić.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-04-05 06:07:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapraszam do obejrzenia i ... komentarzy :)

obejrzalam ,nie wzruszylo mnie to jedynie dalo do myslenia ze jednak
jestesmy kupą flaków a nasze wnętrznosc moga zrobic wiele dobrego i
warto je oddawac po smierci.

> jak dla mnie gruba jazda!!!!!

gruba jazda? hmmm nie jak widac kazdy ma inne odczucia.

> ciekawe jakby na zywym to robili... to do ktorego momentu by jeszcze sie
> ruszal :?)
> fujjjj

umierałbys w cierpieniu,lub poporstu szybko zemdlał.
p.

4. Data: 2006-04-05 10:38:31

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak dla mnie gruba jazda!!!!!
> ciekawe jakby na zywym to robili... to do ktorego momentu by jeszcze sie

Jak Cie to tak podnieca to idź do psychiatry.

Agnes

5. Data: 2006-04-05 18:03:06

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak dla mnie gruba jazda!!!!!
> ciekawe jakby na zywym to robili... to do ktorego momentu by jeszcze sie

Zwykla sekcja,..co w niej szczegolnego?

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

6. Data: 2006-04-05 18:45:41

Od: "Krystyna" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm...prawie jak na anatomii.Prawie...
Osobom o słabych nerwach niepolecam.

7. Data: 2006-04-05 19:29:36

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogóle nie wchodzić.
>
> Pozdrawiam,
> Akulka
czy sekcja naprawde tak wygląda?? wydawało mi się ze az tak bardzo nie
rozcinają zwłok.A tu kobietę pocieki na kawałeczki.
pozdrawiam,Ula.

8. Data: 2006-04-06 18:05:09

Od: "Dorota" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę tutaj różne opinie na temat tejże sekcji.
Ja nie jestem ani twardzielką, ani mnie to nie ekscytuje. Nie powiem...
film obejrzałam z lekkim podenerwowaniem.Coś takiego widziałam po raz
pierwszy. Niestety, stwierdzam, że od wewnątrz wyglądamy nieciekawie.
Ten doktor, który przeprowadził owa sekcję, poprostu wykonuje swoją
powinność. Robi to precyzyjnie. Sądząc po ruchach skalpelem, robi to od lat.
Obysmy nigdy nie trafili pod żaden skalpel....no chyba, że na własne
życzenie.

Pozdr
Dorota

czy na recepte??
Jak odzyskac pokarm w piersiach???POMOCY
Stenty - oddzialywuja magnetycznie??
Gdzie dobiera się soczewki kontaktowe?
co to dziwne bóle?skurcze