to my

1. Data: 2003-05-17 21:37:13

Temat: to my
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Oficjalna wiadomość ze spotkania:
Jest jeszcze lepiej jak było.
Pole golfowe gotowe. Szykujcie kije.
Pozdrawiamy:
Kronopio
Jagoda
Basia Kulesz
Majka
Wiesia
Zosia W.
Grażyna
Sylwek
Krzystof W.
Jerzy (różowidz)
Michał
Paweł P.
Piotr S.
Bogusław
i ja Wasz ulubiony prawozdawca Janusz Czapski
PS
Za chwilę będzie jeszcze lepiej.
J.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-05-17 22:13:25

Temat: Re: to my
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> [...]
> Za chwilę będzie jeszcze lepiej.
> J.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Czy to oznacza że mnie i Boletusa nie było na spotkaniu? Nigdy sobie tego
nie daruję, a podobno było tak fajnie

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

3. Data: 2003-05-18 08:02:51

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Bogusław
Radzimierski<r...@o...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
d-botaniczny.pl> ,a ja
na to :

> Oficjalna wiadomość ze spotkania:
> Jest jeszcze lepiej jak było.

Z tego winika ,że im mniej osób tym lepiej. Rację Ci przyznaję i zobaczysz
jak jest dobrze jak wszyscy wyjada - to jak z tą kozą ;-))

PS.Dzięki Gospodarzom .Specjalnie kupili teren i wybudowali wiatę na ten cel
. Bawiliśmy sie dobrze - nie mogę powiedzieć znakomicie bo nie piłem piwa .
Towarzystwo przesympatyczne .
Zwłaszcza Kobiety dopisały i przywiozły mi roślinki w prezencie .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

4. Data: 2003-05-18 11:32:03

Temat: Re: to my - cisza w (po???) ogrodzie
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oficjalna wiadomość ze spotkania:
(....)
> Kronopio
> Jagoda
> Basia Kulesz
> Majka
> Wiesia
> Zosia W.
> Sylwek
> Krzystof W.
> Jerzy (różowidz)
> Michał
> Paweł P.
> Piotr S.
> i ja Wasz ulubiony prawozdawca Janusz Czapski

Mam złe przeczucia. Czyżby ta lista okazała się 'czarną listą '?
Ogród Botaniczny już nie istnieje?
Żeby chociaż zostawili jednego ciemnego trójlista .....

Wielce zaniepokojona Maria

5. Data: 2003-05-18 11:54:55

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Towarzystwo przesympatyczne .
> Zwłaszcza Kobiety dopisały i przywiozły mi roślinki w prezencie .

Za płotem człowieczek kosił trawę i mamrotał:"ciekawe czy tym
razrem Bogusław zapłaci za wynajęcie moich wzniesień".

Drogi gospodarzu,jeśli pozwolisz boletus częściej będzie
wpadał z "roboczą wizytą".Ktoś na grupie wspominał,że od Ciebie
nie wraca się z pustymi rękami?
Wczoraj odpuściłem-Tadzio potrzebował roślin,jak ryba wody.
Nieco zmylił mnie Pędruś Winoroślowy mówiąc,iż masz wszystko.
Żartował prześmiewca!
Teraz wiem,że Twój ogród wymaga pilnych uzupełnień,szczególnie
w drzewostanie.Boletus stanie na wysokości zadania(jak zwykle zresztą).

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-05-18 12:39:05

Temat: Odp: to my
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> Teraz wiem,że Twój ogród wymaga pilnych uzupełnień,szczególnie
> w drzewostanie.Boletus stanie na wysokości zadania(jak zwykle
zresztą).

No tak. Teraz przypomiałam sobie, że nie zapomiałam o kasztanowcu

Kaśka

7. Data: 2003-05-18 21:32:59

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Drogi gospodarzu,jeśli pozwolisz boletus częściej będzie
> wpadał z "roboczą wizytą".Ktoś na grupie wspominał,że od Ciebie
> [...]

Jeśli wróciłeś bez roślinki od gospodarza to żle :-(
Wybacz, ale w tym natłoku spraw pewnie gdzieś się pogubiłem.
Jeśli nie masz Picea orientalis 'Aurea' to już masz :-)
:-) Bogusław

8. Data: 2003-05-19 04:07:29

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>  Jeśli wróciłeś bez roślinki od gospodarza to żle :-(
>  Wybacz, ale w tym natłoku spraw pewnie gdzieś się pogubiłem.
> Jeśli nie masz Picea orientalis 'Aurea' to już masz :-)
> :-) Bogusław

Królu,mój królu Picea orientalis'Aurea-Boletus' niech rośnie
u Ciebie.Śpij spokojnie,pewien kompozytor dał mi sadzonkę
bambusa.Niegodzien pisać na priv zapytam nieśmiało:

Kiedy następne spotkanie?Czy wykopywać już dziś po szychcie
drzewka alejowe?

Pozdrawia Don Luciano

9. Data: 2003-05-19 04:23:21

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> Kiedy następne spotkanie?Czy wykopywać już dziś po szychcie
> drzewka alejowe?
>
> Pozdrawia Don Luciano

Daj gospodarzom odpocząć po tej nawale gości. Następne spotkanie niech
"dotknie" inny ogród .

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

10. Data: 2003-05-19 06:54:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Królu,mój królu Picea orientalis'Aurea-Boletus' niech rośnie
> u Ciebie.Śpij spokojnie,pewien kompozytor dał mi sadzonkę
> bambusa.
:)
od MM otrzymales miskanta gigantycznego a nie bambusa
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

(none)