to nerwy czy jakies sciegna ?

1. Data: 2011-12-04 00:13:40

Temat: to nerwy czy jakies sciegna ?
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jakis czas temu pisalem o ciagnieciu w piecie jak sie dziwnie wyciagam
naciagam..dosc mocno to przy tym efekcie gdzie sie pojawia lekki bol
ciagnie mnie pieta jakby cos wyrywalo sie...

ostatnio bylem na silowni robilem plecy delikatnie... i jakos tak
dziwnie maszyne pociagnalem z malym ciezarem

siedzac na lawce przyciagalem do siebie maszyne.... i nagle cos mi
zaczelo mnie ciagnac w prawej dloni od tzw. "fuck ..."
dokladnie taki sam objaw jak przy piecie jakby cos na koniuszku byl
sznurek polaczony np z barkiem i jak reke mocniej naciagne to mnie
ciagnie w tym palcu

to ma ze soba jakeis powiazanie ?to wszystko od kregoslupa ????

2. Data: 2011-12-04 10:54:42

Temat: Re: to nerwy czy jakies sciegna ?
Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>to ma ze soba jakeis powiazanie ?to wszystko od kregoslupa ????

po 1 z belkotu ktorym sie poslugujesz trudno wywnioskowac o co dokladnie ci
chodzi
po 2 zrob: EMG, USG zyl i stawow (2 rozne badania),FMRI,
po 3 z wynikami idz do lekarza (neurochirurg,ortopeda,naczyniowiec)

plumke

'porażenie' przeciągiem
Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
ból brzucha po upadku
diagnostyka wątroby
Skierowanie i co z tego?