to niestety nie jest żenujący żart - osoby brzydliwe proszę nie czytać

21. Data: 2007-01-25 20:30:17

Temat: Re: to niestety nie jest żenujący żart - osoby brzydliwe proszę nie czytać
Od: "IRC" <XXXirc @ cenetXXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poważnie proszę o radę.

może jestes podatny na używki ??

spróbuj zjeść to samo jeszcze raz i stopniowo zmniejszaj porcje, załóż sobie
cykl np. miesiąc czasu - ciągle zminieszając dawke tego daru który Twoja
szacowna dziewczyna produkuje.
być może poprostu sie uzależniłeś - Twój organizm domaga sie znów tego
samego - juz po pierwszym razie.
muszisz ją bardzo kochac.

życze powodzenia !
i napisz po miesiącu czy pomogło.

22. Data: 2007-01-25 22:56:18

Od: "Tomek" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IRC" <XXXirc @ cenetXXX.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Twoja szacowna dziewczyna produkuje.
> być może poprostu sie uzależniłeś - Twój organizm domaga sie znów tego

hehe, jasne :) fajna rada, ale chyba się nie zastosuję.....

23. Data: 2007-01-27 18:31:41

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2007-01-23: Tomek wrote:
> założyłem się będąc pijanym i zjadłem kupę mojej dziewczyny. to było tydzień
> temu. od tego czasu co godzinę, dwie boli mnie lekko żołądek. to ból
> bardziej denerwujący niż bolesny, ale daje chyba znać, że coś jest nie tak.
> co robić? może jakiś antybiotyk wziąć żeby wytłukło obce bakterie? bo
> przecież nie pójdę do lekarza i nie powiem mu prawdy w oczy :(
> TEN LIST TO NIE JEST WYGŁUP CHOĆ NA TO WYGLĄDA.
> Poważnie proszę o radę.

Może ja nie w temacie, ale z grzeczności zapytam - czy ja ten Twój zakład
po pijaku mogę dać jako news dnia na swoją stronę? Bez zbędnych złośliwości,
przebiłeś po pijaku wszystko, co do tej pory słyszałem. :)

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

24. Data: 2007-01-27 19:28:40

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> złośliwości,
> przebiłeś po pijaku wszystko, co do tej pory słyszałem. :)

Moze lepiej tego nie powielaj. Dlugo nie trzeba bedzie czekac na nasladowcow
tej paranoi...

Iwona
//Nie masz wplywu na to co cie spotyka, ale masz wplyw na to jak
zareagujesz.//
www.kociszce.ao.pl

25. Data: 2007-01-28 14:00:33

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2007-01-27: Iwona_s wrote:
> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości

> Moze lepiej tego nie powielaj. Dlugo nie trzeba bedzie czekac na nasladowcow
> tej paranoi...

Jakkolwiek by tego nie nazwać, to nie można mu słowności odmówić...

26. Data: 2007-01-28 15:27:02

Temat: zgoda
Od: "Tomek" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:epg5qd$m8s$1@news.onet.pl...

> [...]
> złośliwości,
> przebiłeś po pijaku wszystko, co do tej pory słyszałem. :)

Spokojnie - wspaniałomyślnie udzielam zgody - niech się młodzież uczy czym
może zakończyć się zabawa w Panią i niewolnika po pijaku...

27. Data: 2007-01-29 09:28:48

Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> [...]
> przecież nie pójdę do lekarza i nie powiem mu prawdy w oczy :(
> TEN LIST TO NIE JEST WYGŁUP CHOĆ NA TO WYGLĄDA.

Gratuluje Ci tak wspaniałomyślnej dziewczyny, która użyczyła Ci swoich, hę,
nie wiem jak powiedzieć, ekskrementów.
A jak teraz pocałunki, ciągle namiętne?

28. Data: 2007-01-29 16:03:05

Od: "Tomek" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> Gratuluje Ci tak wspaniałomyślnej dziewczyny, która użyczyła Ci swoich,
> hę,
> nie wiem jak powiedzieć, ekskrementów.
> A jak teraz pocałunki, ciągle namiętne?
Ależ oczywiście :)

czy istnieją regulacje dot. przechowywania komórek macierzystych ?
Czy b. intensywny trenig fiz. może źle wpłynąć na dziecko?
środki przeciwbólowe - co mogę wziąć?
TVN MED pytanie do odbiorców -lekarzy
sepsa