toksoplazmoza

1. Data: 2003-10-26 18:18:17

Temat: toksoplazmoza
Od: "iskierka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak często w czasie ciąży powinno się wykonywać badania na toksoplazmozę aby
odpowiednio wcześnie wykryć zarażenie?
Pierwsze badanie zaraz na początku ciąży wyszło ujemne zarówno w zakresie pr
zeciwciał IgG, jak i IgM.

2. Data: 2003-10-26 18:20:49

Temat: Re: toksoplazmoza
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

iskierka napisał/a:
> [...]
>odpowiednio wcześnie wykryć zarażenie?
>Pierwsze badanie zaraz na początku ciąży wyszło ujemne zarówno w zakresie pr
Absolutne minimum to każdy trymestr, ale czasami warto (choć to może być
już przesada) nawet co miesiąc.
Może np. co 2 miesiące.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

3. Data: 2003-10-26 22:10:39

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:

> Absolutne minimum to każdy trymestr, ale czasami warto (choć to może być
> już przesada) nawet co miesiąc.
> Może np. co 2 miesiące.

A skądes to wytrzasnal?
Czy masz aby na mysli wykonywanie tego w ramach ubezpieczenia?

Bo jezeli tak to plecam lekture: rozporzadzenie MinZdrawa z 10.07.03 o
badaniach profilaktycznych.
A czy mozesz wskazac kraje w ktorych w kazdym trymestrze wykonuje sie
badania w kierunku toxo w ramach ubezp?
vlad

4. Data: 2003-10-27 07:14:27

Od: "Iskierka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badaniach profilaktycznych.
> A czy mozesz wskazac kraje w ktorych w kazdym trymestrze wykonuje sie

że to poza ubezpieczeniem to ja doskonale wiem. Chodzi mi raczej o moje
poczucie bezpieczeństwa. Chcę robić te badania jak najbardziej prywatnie i
płatnie, chodziło mi tylko o to jak często, żeby czuć się w miarę
bezpiecznie.

5. Data: 2003-10-27 12:42:23

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iskierka wrote:

> [...]
> poczucie bezpieczeństwa. Chcę robić te badania jak najbardziej prywatnie i
> płatnie, chodziło mi tylko o to jak często, żeby czuć się w miarę

to unikaj kotow. a jesli juz, to zrob im badania weterynaryjne.

znik.

6. Data: 2003-10-27 13:04:57

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Iskierka wrote:

> to unikaj kotow. a jesli juz, to zrob im badania weterynaryjne.
>
> znik.

co za bzdura...
porozmawiaj z weterynarzami i poczytaj trochę.

z poważaniem,
iza

7. Data: 2003-10-27 13:12:05

Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szyszlo" schrieb im Newsbeitrag
> to unikaj kotow. a jesli juz, to zrob im badania weterynaryjne.

Koty nie sa glownym zrodlem zakazen toksoplazmoza. Kot nie wychodzacy i nie
karmiony surowym miesem (lub nieprzemrozonym w temp. ponizej -20 stopni
przez kilka dni) nie jest zagrozeniem. Nalezy po prostu myc dokladnie
wszystkie owoce i warzywa oraz nie spozywac surowego lub niedogotowanego
miesa.

Około 80 procent przypadkow toksoplazmozy u czlowieka to skutek kontaktu z
zakazonym surowy miesem. Zarazenia przez kontakt z kalem chorego kota
zdarzaja sie bardzo rzadko. Badania kotow wykazują, ze tylko ponizej 1%
osobnikow wydala oocysty z kałem.

Pozdrawiam
Kathrin

8. Data: 2003-10-27 13:14:42

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję przeczytać wszystkim tym, którzy za toksoplazmozę winią koty:
http://www.tera.com.pl/~koty/kici/zyciewet.html#Rola
kotow

iza

9. Data: 2003-10-27 16:06:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Iskierka napisał/a:
> [...]
>poczucie bezpieczeństwa. Chcę robić te badania jak najbardziej prywatnie i
>płatnie, chodziło mi tylko o to jak często, żeby czuć się w miarę
Twórcy rozporządzeń "oszczędzają".:-(

10. Data: 2003-10-27 16:06:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał/a:
>to unikaj kotow. a jesli juz, to zrob im badania weterynaryjne.
Co za bzdury - poczytaj więcej o tym, gdzie mogą być cysty pasożyta.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

Co oznacza wynik Karyotestu
zaburzenie laknienia???
po co płacimy składki zdrowotne???
Antybiotyki - generacje
Slicznie prosze o pomoc (laserowe operacje kregoslupa).