torbiel jajnika

1. Data: 2004-09-21 11:00:59

Temat: torbiel jajnika
Od: "Magdalena" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry, 3 tygodne temu bylam u gin. okazalo sie ze mam mala torbiel na
jajniku 3,8 cm, dostalam orgametril, ktory lykalam. 2 tygodnie temu dostalam
okres (trwal 8 dni), a teraz od 4 dni dosc intensywnie ponownie krwawie. Czy
jest mozliwe
zeby torbiel pekla, jak dlugo powinno sie krwawienie utrzymywac no i czy
powinnam isc do lakarza, bo sama juz nie wiem ale to nieustajace krwawienie
jest dosc uciazliwe ? i to klucie w prawym boku >
Z gory dziekuje
M.

2. Data: 2004-09-21 11:24:03

Temat: Re: torbiel jajnika
Od: "Leon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krwawienie
> jest dosc uciazliwe ? i to klucie w prawym boku >

Koniecznie zgłoś się go ginekologa. Nie chcę cię straszyć, ale moja siostra
tydzień temu miała operację gdzie usunięto jej torbiel i jednocześnie
jajnik, bo zbyt długo ociągała się z wizytą. Też bolało Ją w prawym boku ale
nie miała żadnych uciążliwości z krwawieniem, a miesiączka była regularna.

3. Data: 2004-09-21 12:51:25

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krwawienie
> jest dosc uciazliwe ? i to klucie w prawym boku >

też mam torbiel krwotoczną wielkości pomarańczy 6x5 cm
biorę duphaston, na jego ulotce jest napisane że moga być krwawienia, może
po orgametrilu też?

pozdrawiam
dominika

4. Data: 2004-09-21 12:54:34

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinnam isc do lakarza, bo sama juz nie wiem ale to nieustajace krwawienie
> jest dosc uciazliwe ? i to klucie w prawym boku >

torbiel jajnika jesli by pękla to zapewniam ze bys zwijała sie zbolu i od razu
na ostry dyzur

najlepiej odwiedź ginekologa i spytaj co z tym krwawieniem itd ( moze to byc
skutek uboczny orgametrilu )

sama mam co jakis czas torbiel na prawym jajniku znacznie wieksza od twojej i
dwukomorową , raz juz mialam sciągany ten plyn metoda biopsji i tez czasem
kłuje w prawym boku ( w koncu jakby nie patrzec torbiel jest ) ...biorę na
nia microgynon 21 i zobaczymy co dalej .....

jak już usuwać to laparoskopowo blizny mniejsze i wogóle ale poczekaj moze
akurat u ciebie pomoze Orgamentil i sie wchlonie

pozdrawiam

Aska

5. Data: 2004-09-21 12:59:12

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> też mam torbiel krwotoczną wielkości pomarańczy 6x5 cm
> biorę duphaston, na jego ulotce jest napisane że moga być krwawienia, może
> [...]

autorka postu ma prawdopodobnie wypelniona plynem surowiczym skoro obwia się
pęknięcia itd

moze przeczytaj ulotke co pisza odnosie orgamentrilu i krwawień

6. Data: 2004-09-22 13:00:53

Od: "Iza" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialam torbiel 8 cm!!!!! na prawym jajniku, tak bolalo ze rzygalam i
chodzic nie moglam zeszla mi sama po takiej kuracji 2 mce duphaston plus 3
miesiace pigulki antykoncepcyjne minisiston plus oczywiscie bardzo silna
wiara w sukces( bo strasznie nie chcialam trafic na stol operacyjny) sam
lekarz byl zdziwiony, od tej pory nie wytworzyla mi sie juz taka zmiana a
dodam ze mam policystyczna budowe jajnikow i jestem szczegolnie narazona na
powstawanie torbieli
pozdrawiam
iza

Grypa żołądkowa
hipomania po Seronilu - a jak odpowiedniki?
kuracja p/grzybicza?
kamienie na nerkach
krwawienia kontaktowe