torbiel na nerce-czy to cos powaznego?

1. Data: 2005-10-13 19:08:43

Temat: torbiel na nerce-czy to cos powaznego?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pol roku temu 5 mm, dzis 6 mm. czy to sie tylko obserwuje, czy operuje, czy
robi biopsje?...

2. Data: 2005-10-13 20:08:19

Temat: Re: torbiel na nerce-czy to cos powaznego?
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> pol roku temu 5 mm, dzis 6 mm. czy to sie tylko obserwuje, czy operuje,
czy
> robi biopsje?...

obserwuje. nie ma sensu nic robic.

K.

3. Data: 2005-10-13 20:34:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> napisał w wiadomości

> obserwuje. nie ma sensu nic robic.

no tak, ale rosnie. czy jest jakis wymiar, od ktorego sie cos robi? tak jak
przy guzkach tarczycy - od 2 cm biopsja, od 3,5 - nawet jak niezlosliwy -
wycina sie.

czy przy tej torbieli tez sa jakies normy zachowan?

4. Data: 2005-10-13 20:49:29

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Oct 2005 22:34:08 +0200, "siliana" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
>wycina sie.
>
>czy przy tej torbieli tez sa jakies normy zachowan?

ech jeśli pół roku temu zmierzono 5 mm a teraz 6 mm to z dużym
prawdopodobieństwem można powiedzieć , że cysta w ogóle rozmiaru
nie zmieniła.

nie ma się czym przejmować

( no chyba , że jesteś stokrotką ;ppp )
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

5. Data: 2005-10-13 21:04:42

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:5vhtk1tna6k17d78vfdq8kch1p3mrpiil9@4ax.com...

> nie ma się czym przejmować

dzieki:) ja mam tylko torbiele w cyckach. torbiel na nerce ma moj maz, a ze
go kocham nad zycie, to sie martwie...

6. Data: 2005-10-13 22:27:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 Oct 2005 21:08:43 +0200, *siliana*
<news:434eaad9$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> pol roku temu 5 mm, dzis 6 mm. czy to sie tylko obserwuje, czy operuje, czy
> robi biopsje?...

To jest nic takiego. Moja matka miała i jej samoistnie zniknęła ( być może
po wizycie u bioenergoterapeuty-Mrugały).

--
Kaja

7. Data: 2005-10-13 22:28:46

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 Oct 2005 22:49:29 +0200, *Harry Haller*
<news:5vhtk1tna6k17d78vfdq8kch1p3mrpiil9@4ax.com> napisał(a):

> ech jeśli pół roku temu zmierzono 5 mm a teraz 6 mm to z dużym
> prawdopodobieństwem można powiedzieć , że cysta w ogóle rozmiaru
> nie zmieniła.

Tym bardziej, że co "dochtor" od USG, to rozmiar inny.

--
Kaja

8. Data: 2005-10-14 07:32:07

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej, że co "dochtor" od USG, to rozmiar inny.

Norma, za pół roku może być 2x większa, albo zniknąć zupełnie.

--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

Odwieczny problem - trądzik