torby na drutach robione

1. Data: 2004-04-29 10:50:31

Temat: torby na drutach robione
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam takie cos:

http://www.wylegarnia.webpark.pl/torebki.php

- sliczne torebki, w wiekszosci chyba na drutach robione. i zapragnelam
czegos podobnego. sa gdzies "przepisy" na takie cuda?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-29 15:15:45

Temat: Re: torby na drutach robione
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> kasica
> --
> "Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"

Istotnie cudne te torby. I ja też chcę którąś z nich.
Myślę, że wystarcz się przyjrzeć i spróbować zrobić z "głowy".
Niektóre są na szydełku, a niektóre drutach robione.

Pozdrawiam
tes

1. Data: 2004-04-30 08:49:24

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:
> znalazlam takie cos:
>
> http://www.wylegarnia.webpark.pl/torebki.php
>
> - sliczne torebki, w wiekszosci chyba na drutach robione. i zapragnelam
> czegos podobnego. sa gdzies "przepisy" na takie cuda?

Super pomysly !
Mysle Kasiu, ze to trzeba by samemu pokombinowac. W sumie wiekosc ma dos
prosta forme. Klopotem jedynie moga byc jakies dodatki, czy to pasek
usztywniony, czy raczka (na drucie ? precie ? itp).
Ale modele naprawe moga zainspirowac ! :)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-04-30 10:23:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Apr 2004 10:49:24 +0200, JotHa
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>usztywniony, czy raczka (na drucie ? precie ? itp).
>Ale modele naprawe moga zainspirowac ! :)))

te dodatki tez mozna kombinowac, ze starych torebek, jesli sie
da, paskow skorzanych, torebek i toreb wyszukanych gdzies tam,
wyludzanych od ludzi ;)

a ja sie przymierzam do filcowanej torebki w www.knitty.com
nazywa sie French market...chyba - w archiwum trzeba pooszukac.
chyba jest w poprzednim wydaniu Knitty

Krysia, nawrocona na lono grupy

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-30 10:28:31

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Apr 2004 11:23:03 +0100, Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
wrote:
: a ja sie przymierzam do filcowanej torebki w www.knitty.com
: nazywa sie French market...chyba - w archiwum trzeba pooszukac.
: chyba jest w poprzednim wydaniu Knitty

znalazlam! pikna!
tylko te instrukcje to dla mnie czarna magia z enigma.
np. * K1, M1, K9, M1 * around [48 sts] - o sso chodzi? :)

kasica

1. Data: 2004-04-30 10:34:39

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> te dodatki tez mozna kombinowac, ze starych torebek, jesli sie
> da, paskow skorzanych, torebek i toreb wyszukanych gdzies tam,
> wyludzanych od ludzi ;)
A pewnie ! :-)

> a ja sie przymierzam do filcowanej torebki w www.knitty.com
> nazywa sie French market...chyba - w archiwum trzeba pooszukac.
> chyba jest w poprzednim wydaniu Knitty

To ja ide szukac :-)))

Pozdrawiam weekendowo
Asia

1. Data: 2004-04-30 11:00:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
> [...]
>tylko te instrukcje to dla mnie czarna magia z enigma.
>np. * K1, M1, K9, M1 * around [48 sts] - o sso chodzi? :)

K = knit, prawe oczka
M to raczej make czyli narzut, zaraz polece sprawdze

w kolko to robic (bez szwow, z tego co napisalas
trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-30 11:03:35

Od: "dommi" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał(a):
> znalazlam! pikna!
> tylko te instrukcje to dla mnie czarna magia z enigma.
> np. * K1, M1, K9, M1 * around [48 sts] - o sso chodzi? :)

Maly slowniczek angielskich oznaczen znajduje sie na polskiej stronce
http://www.mojeswetry.com/slownik.html

Niestety, nie odnalazlam tam wszystkich skrotow wystepujacych w opisie tej
torby. Nawiasem mowiac sama sie przymierzalam do tej torby juz z dwa
miesiace ;).
Pozdrawiam,
dommi

1. Data: 2004-04-30 11:04:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
> [...]
>tylko te instrukcje to dla mnie czarna magia z enigma.
>np. * K1, M1, K9, M1 * around [48 sts] - o sso chodzi? :)

robi sie na takich drutach skarpetowych - obustronnych ze tak sie
wyraze, wiec sie robi w kolko. zaczyna sie od 8 oczek to i
narzuty musza byc. W co drugim okrazeniu. stad te coraz wiecej
oczek ;)
i tak w kolko az bedzie...200 oczek! stad tez zamiana na druty na
zylce, bo inaczej sie nie da.....mam nadzieje, ze choc troche
rozjasnilam. a filcuje sie najlepiej w towarzystwie kilku par
starych dzinsow

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-30 11:16:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Apr 2004 11:03:35 +0000 (UTC), "dommi"
<d...@g...pl> wrote:

> [...]
>
>Niestety, nie odnalazlam tam wszystkich skrotow wystepujacych w opisie tej
>torby. Nawiasem mowiac sama sie przymierzalam do tej torby juz z dwa

jak znasz angielski jako tako, to w knitty - w archiwum pod
obrazkami wydan kolejnych jest cala lista wszystkich skrotow.
jakby co to pomoge

trys
K.T. - starannie opakowana

Krakowianki! Spotkanko?
[inne] Naturalna welna - aukcja na allegro
(xxx)zastanawiam sie
[inne] Oferta z Allegro ... ;-) - stroj ? kapielowy ?
(xxx) poszukuje matek z dziecmi