tort nalesnikowy

1. Data: 2000-03-09 14:38:09

Temat: tort nalesnikowy
Od: "Monk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wczoraj zrobilam tort nalesnikowy na slono
ok. 10 usmazonych nalesnikow poprzekladalam sosem slodko-kwasnym UncleB.
oraz co ktoraś warstwe sypalam zoltym serem startym
a jako ze byl Wielki Post nie dalam zadnych miesnych dodatkow
zapieklam to w naczyniu zaroodpornym
mysle ze pasowalyby jeszcze pieczarki, ale nie chcialo mi sie wychodzic do
sklepu po nie
Mojemy przyszlemu mezowi (juz za 7 tygodni) smakowalo...
pa
Monika

1. Data: 2000-03-10 13:50:36

Temat: Re: tort nalesnikowy
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Mojemy przyszlemu mezowi (juz za 7 tygodni) smakowalo...

He, heh, he, a sprobuj mu podac wedzonego kalosza w sosie mulowym - w tym
stadium tez powie, ze smakowalo :) Zaznaczam, ze nic nie mam przecie tortowi
z nalesnikow, tak tylko mi sie przypomnialy przesolone zupki mojej zonki ;)
No ale to bylo dawno temu, teraz sa ok.

Jader

1. Data: 2000-03-12 17:56:05

Od: "Monk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra, jutro przygotuje wedzonego kalosza w sosie mulowym i zobaczymy co
narzeczony powie
Monika

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8aauod$ntg$...@f...man.torun.pl...

1. Data: 2000-03-13 08:46:48

Temat: Odp: tort nalesnikowy
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja generalnie to naleśniki raczej z ketchupem jadam :)))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-03-13 22:21:26

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Monk" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>zapieklam to w naczyniu zaroodpornym
>mysle ze pasowalyby jeszcze pieczarki, ale nie chcialo mi sie wychodzic do

Hmmm. Ciekawy pomysl. Ja sie natomiast zastanawiam czy dobre bylo by cos
takiego. Podobnie jak Ty wziasc iles tam nalesnikow i poprzekladac to
dokladnie tak jak sie przeklada lasagne. Potem to oczywiscie pozapiekac.

Rownie dobrze zamiast nalesnikow mozna by uzyc plackow ziemniaczanych
takich wielkosci nalesnika (zazwyczaj takie zawsze robie) no i tez zapiec.

Bede musial sprobowac kiedys.

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-03-14 10:15:15

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie takie "lasagne", synus nazywa je "powiedzmy lazanie". Z plackami
ziemniaczanymi nie probowalam, pomysl jest ciekawy.
-
Dana
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Użytkownik Leszek(Lechu) Marmon <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...cyf-kr.edu.pl...

1. Data: 2000-03-15 02:22:46

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Dana" <d...@n...com.pl> wrote:

>Robie takie "lasagne", synus nazywa je "powiedzmy lazanie". Z plackami
>ziemniaczanymi nie probowalam, pomysl jest ciekawy.

No to bede musial znalezc troche czasu i poeksperymentowac. Niestety
zabiegany jestem i nie wiem kiedy mi sie uda. Jesli zrobisz wczesniej
podziel sie wrazeniami :-)

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-03-20 15:50:10

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Dana" <d...@n...com.pl> wrote:

>Robie takie "lasagne", synus nazywa je "powiedzmy lazanie". Z plackami
>ziemniaczanymi nie probowalam, pomysl jest ciekawy.

No a ja wlasnie wyprobowalem sposob z nalesnikami. Z plackami
ziemniaczanymi bede musial nieco poczekac z powodu wiekszej
czasochlonnosci. Natomiast jesli o nalesniki chodzi to wyszlo to
rewelacyjnie. Zrezygnowalem natomiast za rada mojej Mamy z sosu
beszamelowego. Generalnie nalesnikami przekaldane sosem bolonskim posymanym
tartym parmezanem. Na gore oczywiscie wielej sosu no i tartego parmezenu.
Na koniec pokropione to wszystko oliwa z oliwek i na pol godziny do
piekarnika. Wyszlo rewelacyjnie. W porownaniu z lasagne nalesniki takie
byly nieco lzejsze ale tez syte. Moglem jednak zjesc tego dwa razy wiecej
niz lasagne.

Pozdrawiam.

Lechu

--