Re: totalne chroniczne zmeczenie

Data: 2005-09-20 16:56:43
Temat: Re: totalne chroniczne zmeczenie
Od: "Sarcia" <s...@w...pl>

Warto udać się do lekarza. Przyczyn może być wiele np. zaburzenia
hormonalne, wysoki poziom stresu też prowadzi do spadku odporności - ja
miałam takie same objawy. Ponieważ zbliżająca sie jesień niesie ryzyko
zachorowań warto łykać np rutinoscorbin lub prepararat witaminowy jak
również dużą ilość magnezu w kapsułkach - np Magnefar B6.
Pozdrawiam i życzę powrotu sił