toxoplazmoza

11. Data: 2004-05-25 15:05:36

Temat: Re: toxoplazmoza
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004 00:20:11 +0200, Maci Pajton wrote:

> Maci Pajton (po wielu m-cach niebytu...)

Pamiętamy, pamiętamy:)

Szkoda, ze w czasie tego niebytu Mąci nie nauczył się ciąć cytatów i
odpowiadać POD nimi. Że o polskich znakach nie wspomnę:)

BP, NMSP:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

12. Data: 2004-05-25 19:38:38

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętamy, pamiętamy:)
>
> Szkoda, ze w czasie tego niebytu Mąci nie nauczył się ciąć cytatów i
> odpowiadać POD nimi. Że o polskich znakach nie wspomnę:)

Przepraszam, poprawię się. Mam nową trochę pokraczną klawiaturę i to dlatego
czasem nie wskakują mi te wszystkie żźęćąś... Pokornie pochylam kapelucha...

---

13. Data: 2004-05-25 21:11:12

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 24 May 2004 21:36:01 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Piotr Kasztelowicz,
a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> poniewaz wiadomo, ze 50% populacji
> kotow w Polsce jest zarazona.

Zarazona i wydala oocysty - czy po prostu miala kontakt z tym
pierwotniakiem, zarazala przez krotki okres czasu i teraz jest zupelnie
niegrozna?
Koty choruja tak jak ludzie - zazwyczaj raz w zyciu i bezobjawowo. Ot,
jeden, dwa dni gorszego samopoczucia.
Istnieje mozliwosc ponownego zachorowania, owszem - rowniez tak jak w
przypadku ludzi - zazwyczaj wystepuje wtedy forma pelnoobjawowa, a dzieje
sie tak w sytuacji dramatycznego spadku odpornosci - przy niektorych kocich
wirusowkach, leczeniu immunosupresyjnym itp.
Nie zdarza sie to czesto.
Trzeba miec ogromnego pecha zeby sie zarazic od swojego kota i to akurat w
czasie ciazy.
Ale niestety - nadal mit kota, roznosiciela chorob - krazy :((

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

INTERESUJESZ SIE MEDYCYNA NATURALNA ?