Re: trądzik i antybiotyki

From: "Limonka" <d...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: trądzik i antybiotyki
Date: Tue, 6 Jan 2004 23:04:59 +0100

Ja probowalam juz chyba wszystkich mozliwych antybiotykow (lekarze
zapisywali mi je do obrzydzenia) i na prawde mam juz tego dosyc.Poza tym
czasami jest gorzej jak sie przestanie brac, niz bylo zanim sie zaczelo.
Bardzo interesuje mnie ten sposob autoszczepionki. Czy mozesz napisac cos
wiecej?! Pliiizzz!!! Co to i gdzie to mozna zrobic!?!??!!?!?

Pozdrawiam,
Limonka