tradzik mlodzienczy - problem

1. Data: 2000-05-01 18:53:44

Temat: tradzik mlodzienczy - problem
Od: o...@f...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Mam od kilku lat problem z tradzikiem, stosuje rozne popularne kosmetyki
(typu
Clean&Clear, Clerasil itp.) ale niestety niewiele one pomagaja. Przez
caly czas
utrzymuje mi sie na twarzy tradzik i jestem juz nim dosc zmeczony, gdyz
mam ponad 19 lat
i od kilku lat stan ten sie nie zmienia. Kilka razy bylem u dermatologa,
ktory przepisal
mi jakies masci (dokladnie nazw nie pamietam, bo bylo to juz dosc dawno
ale wydaje
mi sie, ze to byly antybiotyki) jednak one rowniez niewiele pomogly.
Czy ktos moze mi pomoc?
Obecnie nie mam juz tak duzo samych wypryskow co takich czerwonych
plamek po nich,
czy istnieje jakis preparat na moja dolegliwosc?
Z gory bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi (wolalbym na moj e-mail).

2. Data: 2000-05-01 19:46:45

Temat: Re: tradzik mlodzienczy - problem
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@f...onet.pl wrote:

Na tradzik tylko dieta lub duzo seksu.

3. Data: 2000-05-03 16:35:49

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 May 2000 20:53:44 +0200, o...@f...onet.pl wrote:

>Dzien dobry
>
>utrzymuje mi sie na twarzy tradzik i jestem juz nim dosc zmeczony, gdyz
>mam ponad 19 lat

To wcale chyba nie tak dużo.

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

4. Data: 2000-05-04 16:10:11

Temat: Odp: tradzik mlodzienczy - problem
Od: "Bogdan" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
> czy istnieje jakis preparat na moja dolegliwosc?
> Z gory bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi (wolalbym na moj e-mail).

Zmien diete
Ogranicz weglowodany i zadnych slodyczy
A potem dopiero sie lecz ze skutkiem.
Bogdan

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-04 20:27:18

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli masz nadal ropne krosty mozesz sprobowac antybiotyku w plynie do
smarowania skory np. Davercin, co do diety to na cere maja glownie wplyw
ostre przyprawy ( pieprz , ostra papryka, musztarda itp ). Istnieje tez
szczepionka na tradzik - nie pamietam niestety nazwy - pytaj dermatologa.
Najwazniejsze to czeste mycie twarzy. Trzymaj sie.
SG

6. Data: 2000-05-05 08:38:51

Od: "ShuMo" <S...@n...me.takiego.numeru> szukaj wiadomości tego autora

Mam (mialem) ten sam problem

po pierwsze zmien diete

zero slodyczy - szczegolnie czekolady
zaro kawy alkocholu i papierosow :(

przestan stosowac te gowna ja clerasil i inne tylko wysuszaja skore i
powduja lojotok
myj sie normalnym delikatnym mydlem i zmywaj twarz jakim tonikiem bez
alkoholu
stosuj kremy nawilzajace

z lekow mogepolecic Retinol A - ale trzeba go stosowac pod kontrola lekarze
i to kolka miesiecy
przebuduje ci skore od podstaw

mnie tak naprawde pomogla autochemiterapia (wlasna krew wstrzykiwana
domiesniowo) oraz zrobienie wymazu i autoszczepinka

powodzenia

pawel

7. Data: 2000-05-05 08:39:22

Od: "ShuMo" <S...@n...me.takiego.numeru> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> wrote in message
> o...@f...onet.pl wrote:
> >
> Na tradzik tylko dieta lub duzo seksu.

popieram sczegolnie ten seks (naprwde pomaga - ale dopiedu naprade duze
ilosci)

pawel

8. Data: 2000-05-05 15:32:31

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie jedz zbyt duzo czekolady i ostrych potraw.
A jedz duzo owoców, warzyw i pij napar z (najlepiej) swiezej pokrzywy (tylko
mlode listki). Znam takich, którzy jedza salatki np. z pomidorów dodajac do
nich wlasnie mloda pokrzywe a takze mlode liscie mleczu. Próbowalam tych
salatek i nie sa zle.
Przemywaj tez czesto twarz rumiankiem no i nie grzeb przy syfach paluchami.

Asia

9. Data: 2000-05-07 15:44:29

Od: "Aleksandra" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz sprobowac tez plynu, ktory kupisz w aptece (moim zdaniem bardzo
skuteczny). Nazywa sie "Davercin 2,5%". Sprobuj tez myc twarz mydlem
siarkowym.

10. Data: 2000-05-12 09:33:25

Od: mar <s...@q...pjwstk.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@f...onet.pl wrote:

> [...]
> (typu
> Clean&Clear, Clerasil itp.) ale niestety niewiele one pomagaja. Przez

Zadne masci i inne komercyjne bzdury
po prostu :
- zero czekolady , cukru rafinowanego ciastek ,slodyczy (herbate slodz
miodem)
- soki marchwoiwe naturalne
-mozesz sprobowac glodowek

Sprawdzilem na sobie - dziala
Marcin

Prąd elektr. :((
Czy ktoś jest w stanie pomóc...
szkodliwosc pol elektromagnetycznych, Re: odległości od linii energetycznej
News from www.aids-hiv.ru
OCZY I WZROK CD...