tragedia w kartoflach

31. Data: 2005-12-07 20:11:50

Temat: Re: tragedia w kartoflach
Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dn7b0r$rps$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czytaj dokładnie ze zrozumieniem to będziesz wiedział o czym mowa,
> najlepiej poproś kogoś dojrzałego emocjonalnie [sądzę, że w Radomsku
> znajdzie sie ktos madrzejszy od ciebie] aby ci wytłumaczył o czym mowa w
> tym watku.

> Mówisz to na poważnie? i naprawde chcesz mi ubliżyć?
> Poczytaj netykietę bo szybko wylądujesz w KF lub ktoś cie zgłosi do
> a...@t...pl
> A najlepiej zrób to ciasto i idź na ryby i nie jedz tyle rzepy.
> [...]

Uczył Marcin Marcina a sam....... dalej sobie dokończ i nie pouczaj drugich
jak mają się zachowywać, lecz sam się dostosuj do netykiety dyżurny mądralo.
To ty poszukaj mądrzejszych od siebie aby ci doradzili jak należy się
odnosić do innych ludzi. Ja nikomu nie ubliżałem i nie ubliżam, nie
popisuję się tak jak ty to robisz ......"wolę tańsze gówniane jednego
"........ Radzę abyś skwapliwie z tego skorzystał, nie docinał innym i
nauczył się poprawnie posługiwać językiem polskim......"I kup se kukułki".
B.

32. Data: 2005-12-07 20:29:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> waldek napisał(a):
> [...]
>
> Również.

> Skoro sie uczą i do nauk stosuja to juz nie głupki.
===
Ci wyszkoleni rzeczywiście już nie.

waldek
===

33. Data: 2005-12-07 20:32:46

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barto napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Uczył Marcin Marcina a sam....... dalej sobie dokończ i nie pouczaj drugich

Gdzie cie pouczyłem?

> jak mają się zachowywać, lecz sam się dostosuj do netykiety dyżurny mądralo.

???

> To ty poszukaj mądrzejszych od siebie aby ci doradzili jak należy się
> odnosić do innych ludzi.

> Ja nikomu nie ubliżałem i nie ubliżam, nie

cyt. "i to ty jesteś tym polskim głupim chłopem" to co?

> popisuję się tak jak ty to robisz ......"wolę tańsze gówniane jednego
> "........ Radzę abyś skwapliwie z tego skorzystał, nie docinał innym i

Szeryf z mianowania czy wyboru?

> nauczył się poprawnie posługiwać językiem polskim......

Niestety?
;-)

"I kup se kukułki".

Wplę kawki.
;-)
pozdr. Jerzy

34. Data: 2005-12-07 20:47:20

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie cie pouczyłem?

> ???

> cyt. "i to ty jesteś tym polskim głupim chłopem" to co?

> [...]

Jest takie polskie powiedzenie: bądź mądrzejszy i ustąp ........ co też
właśnie czynię.
Żegnam. B.

35. Data: 2005-12-07 21:12:25

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barto napisał(a):
[...]
> Jest takie polskie powiedzenie: bądź mądrzejszy i ustąp ........ co też
> właśnie czynię.
> Żegnam. B.

Sapere aude - Horacy.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2005-12-07 22:01:39

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sprawe smaku jako subiektywna, pozostawiam be komentarza.
> Jest grudzien. Co bedzie na przedwiosniu?
Krzysztofie, teraz to musztarda po obiedzie (chyba, mogę zrobić wizję
lokalną w piątek) ale w takim Malborku na rynku jesienią można przebierać w
gatunkach ziemniaków, _bezpośrednio_ od rolników co je uprawiają. Bryza i
irga, z tłustej zuławskiej ziemi, dostępne do woli :)

Pozdrawiam
Magdalena

37. Data: 2005-12-08 09:02:36

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):
> takim tesko do niedawna wszystkie ziemniaki nazywały się jakoś tak:
> "kremowe", "sałatkowe", "białe" lub "jadalne". Często interweniowałem, by
> podawali nazwy gatunków. Pewnie to nie moja zasługa, ale od pewnego czasu te
> dobre odmiany są już opisane.

Te "kremowe" to jakaś rodzina ziemniaków. Brat mojej koleżanki studiował
na AR i pisał pracę na temat właśnie ziemniaków. Jak twierdził -
opisanie jako "kremowe" to nie tak źle, bo tam tylko kilka gatunkówjest,
dość zbliżonych do siebie (skąd inąd - bardzo fajne, ale
dośćkrótkotrwałe...). Gorzej z "sałatkowymi" i całą resztą, które to
nazwy to raczej opis zastosowania, albo wyglądu i może kryć się cokolwiek...

--
Pozdrówki,
Aneczka

38. Data: 2005-12-08 13:41:19

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, dyskusja chyba odbiegla nieco od sygnalizowanego tematu,
pogadajcie sobie gdzies na boku

WM

39. Data: 2005-12-08 14:25:33

Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

40. Data: 2005-12-08 17:24:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka napisał(a):
> I jedne i drugie dobre :)
> Jerzy, kto i w jakim opakowaniu produkuje dzisiaj kawki ?
>
> Bede naprawde wdzieczna za odpowiedz

Pytaj Bartka bo to on o nich pisał a ja w zyciu nie słyszałem/widziałem.
pozdr. Jerzy

Pierogi ukraińskie?
co przywieźć ze Szwecji?
Re: Ekspres do kawy