transaminazy - jaki poziom??

11. Data: 2004-09-18 21:10:54

Temat: Re: transaminazy - jaki poziom??
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Sep 2004 21:43:05 +0200, ulast <u...@p...onet.pl>
napisał:

> A ja jak zdarta p?yta..(wybaczcie).
>
> Czy m?? mia? robione testy anty HCV?

Jeszcze nie miał. To były podstawowe analizy robione z zupełnie innego
powodu. W poniedziałek idzie do internisty i mam nadzieję
że ten wyśle go do hepatologa a przynajmniej zleci zrobienie tych testów...
Jeśli nie to będę się awanturować.

Elske
GG 5141425
*Widziałam już Araba bez uśmiechu, ale uśmiech
bez Araba zobaczyłam po raz pierwszy w życiu*

12. Data: 2004-09-19 09:15:11

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> [...]
powodu. W poniedziałek idzie do internisty i mam nadzieję
że ten wyśle go do hepatologa a przynajmniej zleci zrobienie tych testów...

Zlecic moze, ale testy i tak sa platne, koszt ok 30 zl.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

13. Data: 2004-09-19 12:33:06

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2004 11:15:11 +0200, ulast <u...@p...onet.pl>
napisał:

> Zlecic moze, ale testy i tak sa platne, koszt ok 30 zl.

30 zł to nie jest koszt. Ja nie jestem lekarzem więc nie wiem, czy powinno
się zrobić testy na HCV czy na coś innego. Stąd tekst o zleceniu testów.
Zreszta nawet gdybym wiedziała to bez konsultacji z lekarzem raczej bym
takich testów nie robiła. Zakładam, że jeśli są konieczne to mi o tym
powie.

BTW wydaje mi się (z tego co udało mi się wyszukać w necie ) że
podwyższony poziom transaminaz niekoniecznie musi świadczyć o zapaleniu
wątroby typu C... O czym moze świadczyć oprócz tego?

14. Data: 2004-09-20 05:14:26

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
testów...
> Jeśli nie to będę się awanturować.
>
> Zlecic moze, ale testy i tak sa platne, koszt ok 30 zl.

Nie chodzi o płatność tylko o to, że jeżeli lekarz nie uzna robienia testów
na HCV to może nie jest to konieczne?

--
Elske
*Widziałam już Araba bez uśmiechu ale uśmiech
bez Araba zobaczyłam po raz pierwszy w życiu*
http://elske.biedrzycki.pl
GG 5141425

15. Data: 2004-09-20 05:24:24

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie chodzi o płatność tylko o to, że jeżeli lekarz nie uzna robienia
testów
> na HCV to może nie jest to konieczne?

Oczywiście, jeśli lekarz uzna, że nie jest konieczne.

Mój lekarz również uważał, że _nie jest konieczne_ i się pomylił.
Inny stwierdził "dlaczego tak późno pani przyszła"...powiedziałam, bo tamta
pani doktor uważała,że badania nie są potrzebne.
Nie twierdzę, że u Was akurat wykryją HCV, ale warto przy podwyższonych
transaminazach zrobić test anty HCV.

Więcej na ten temat:
www.prometeusze.pl

Pozdrawiam