transplantacja?

1. Data: 2004-05-30 11:33:32

Temat: transplantacja?
Od: "******" <T...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj znajomy zostal zakwalifikowany do przeszczepu serca? Musi czekac - a nie
moze zbyt dlugo bo stan jest powazny.
Czy sa jakies fundacje/stowarzyszenia ktore sa w staie pomoc mojemu
znajomemu?
Czy mozna w jakis sposo przyspieszyc poszukiwania dawcy?

mail
my_home(malpa)poczta.fm
Pozdrawaim
A.M.

2. Data: 2004-05-30 17:12:29

Temat: Re: transplantacja?
Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajomemu?
> Czy mozna w jakis sposo przyspieszyc poszukiwania dawcy?

tak żartem, to łódzkie pogotowie napewno by pomogło ;)

3. Data: 2004-05-30 17:26:54

Od: "Mati" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak żartem, to łódzkie pogotowie napewno by pomogło ;)

nie wydaje mi się żeby w tej sytuacji godziło się żartować :-\

4. Data: 2004-05-30 18:35:08

Od: "******" <T...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oby Tobie Darek kiedys pomoglo
Ten czlowiek umiera pajacu !!!!

5. Data: 2004-05-30 18:52:14

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oby Tobie Darek kiedys pomoglo
> Ten czlowiek umiera pajacu !!!!

kazdy kazdy czlowiek umiera i to przez cale zycie, albo sie z tym pogodzisz,
albo nie, a wyzwiska nic tu nie zmienią

Darek

6. Data: 2004-05-30 19:31:24

Od: "******" <T...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek albo pisz na temat albo nie pisz wcale.
Najpierw robisz z siebie pajaca potem filozofa
- naklepiej zamilknij .....

Szukam inforamcji na temat trnasplantologi i organizacji ktore potrafia nam
pomoc.

A.M

7. Data: 2004-05-30 19:45:54

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Darek albo pisz na temat albo nie pisz wcale.
> Najpierw robisz z siebie pajaca potem filozofa
> - naklepiej zamilknij .....

no prosze, cenzor sie znalazl, naszczescie jest demokracja i kazdy mowi co
chce

Darek

8. Data: 2004-05-31 05:38:32

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no prosze, cenzor sie znalazl, naszczescie jest demokracja i kazdy mowi co
> chce

w tym wypadku NIESTETY
Wiesz co, lepiej byc zrobil nie wtracajac sie do tego watku. Skoro nie
potrafisz pomoc, to chociaz nie przeszkadzaj.
B.

P.S. A jesli juz musisz pisac, to moze najpierw zajrzyj do slownika
ortograficznego.

9. Data: 2004-05-31 09:21:07

Od: "news.tpsa.pl" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek ty niedouczony bydlaku !!! Mam nadzieje ze nie jestes lekarzem.

Kilka spamow w imie tej twojej demokracji
DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl ,
DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl , DarcP@.wp.pl ,

10. Data: 2004-05-31 11:40:21

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Darek ty niedouczony bydlaku !!! Mam nadzieje ze nie jestes lekarzem.

> Kilka spamow w imie tej twojej demokracji

widze ze reprezentujesz poziom przecietnego cwela, dresa czy uczniaka z
ostatniej lawki w podstawowce, wiec nie dziwie sie ze tylko na tyle cie stac

ps: "ach ta dzisiejsza mlodziez"

Darek

przedłużająca się angina
choroba???