troche glupie pytanie - perfumy

1. Data: 2003-12-03 11:11:07

Temat: troche glupie pytanie - perfumy
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Brat ma wkrotce urodziny i pokatnie dowiedzialam sie ze "chce te nowe
perfumy H.Bossa".
Wiecie moze o ktore moze chodzic bo ja troche nie na biezaca, a nie
chcialabym mu zlych kupic.
:)

--
mag.

1. Data: 2003-12-03 15:59:56

Temat: Re: troche glupie pytanie - perfumy
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bqkgbs$ssq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> perfumy H.Bossa".
> Wiecie moze o ktore moze chodzic bo ja troche nie na biezaca, a nie

to chyba ten, ale nie wiem, co twoj brat rozumie pood pojeciem "nowy", bo on
ma juz z pol roku http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7012212-7010001.htm

1. Data: 2003-12-03 18:21:23

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brat ma wkrotce urodziny i pokatnie dowiedzialam sie ze "chce te nowe
> perfumy H.Bossa".

no to fajne ma zachcianki:)))
mi sie wydaje ze chodzi o Boss in Motion.....pamietam ze mialy peremire
gdzies na pozna wiosne tego roku, a potem juz zadnego Bosa nie widzialam
nowego ;) ale moge sie mylic ;)
a tu adresik o co mi chodzi
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22602&ses
sion=bc35f93b9b881a0c

pozdr

1. Data: 2003-12-04 13:34:31

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> to chyba ten, ale nie wiem, co twoj brat rozumie pood pojeciem "nowy", bo
on
> ma juz z pol roku http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7012212-7010001.htm

Dzieki.
Wlasnie o te chodzilo, ale nigdzie nie ma EDT jest tylko woda kolonska,
buuuuu.

Dziewczyny i chlopaki czy wiecie jakie zapachy meskie pojawily sie ostatnio
na rynku, bo Boss in Motion jest przechodzone (wg mojego brata) i brat juz
nie chce.
No i musze cos NEW mu kupic.

mag
z wymagajacym bratem

1. Data: 2003-12-04 13:53:11

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

> [...]
>na rynku, bo Boss in Motion jest przechodzone (wg mojego brata) i brat juz

Cokolwiek ? Niewazne, jaki zapach ? W koncu przeciez moze mu wcale nie pasowac.

>mag
>z wymagajacym bratem

Uczciwie mowiac, gdyby ktos ode mnie _wymagal_ jakiegokolwiek prezentu, to
poslalabym go w diably.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-04 14:04:36

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Cokolwiek ? Niewazne, jaki zapach ? W koncu przeciez moze mu wcale nie
pasowac.

Wazne, tylko ze ja wiem co on mniej wiecej lubi i jak dostane od was kilka
nowych zapachow to pojde do perfumerii i wybiore cos z tej listy :)

m.

1. Data: 2003-12-04 14:19:37

Od: "halina" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał(a):

> Dzieki.
> Wlasnie o te chodzilo, ale nigdzie nie ma EDT jest tylko woda kolonska,
> buuuuu.
Ale to mozesz naprawde dlugo szukac, bo tego zapachu po prostu nie ma w
wersji EDT - http://www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.a
sp?
ID=1734&CATEGORIE=PARFUM&LANGUE=en

1. Data: 2003-12-04 14:20:02

Od: "halina" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> buuuuu.
Ale to mozesz naprawde dlugo szukac, bo tego zapachu po prostu nie ma w

H.

1. Data: 2003-12-04 14:36:51

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

>Wazne, tylko ze ja wiem co on mniej wiecej lubi i jak dostane od was kilka
>nowych zapachow to pojde do perfumerii i wybiore cos z tej listy :)

Davidoff Echo jest zdaje sie dosc nowy...

1. Data: 2003-12-04 15:52:32

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bqnd4l$gog$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
ostatnio
> na rynku, bo Boss in Motion jest przechodzone (wg mojego brata) i brat juz

diora higher ENERGY - wlasnie kupilam mezowi - boooski!

testy skory
chwale - YR i Soraya
The Body Shop
Roz Bourjois dla ciemnowlosej Kruszyny