trudna ciąża

11. Data: 2002-05-22 13:05:45

Temat: Re: trudna ciąża
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:acg4ss$cs1$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> A o Cileście wspomniałam tak na marginesie, mąż mi mówił, że jak spotyka
się
> z nieplanowaną ciąża, to zawsze jest to Cilest

Sorry, miało być "nieplanowaną ciążą podczas brania pigułek". Zupełnie
zmienia to postać rzeczy;))

12. Data: 2002-05-23 00:13:06

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz S" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tyle słyszeliśmy o dramatach kobiet, które urodziły i straciły wzrok. Nie
> chcemy raczej iśc na zabieg, bo podkreślam chemy tego dziecka, ale jeśli
ona
> miałaby stracić wzrok, to nie wiem..:((
> Co mamy robić? Czy ona może teraz sie poddać np operacji wzroku, i czy to
> może w jakiś sposób pomóc? Chcemy uratować to dziecko, ale nie wiemy czy
za
> wszelką cenę.
> Błagam pomóżcie, mieszkamy w środowisku, gdzie żaden ginekolog nam nie
> pomoże,a i tak boimy sie zwrócić do innego (mając w pamięci reportaże

1. wada wzroku nie jest wskazaniem do usuniecia ciazy...
2. wada wzroku (-16D) jest wskazaniem do ukonczenia porodu cieciem cesarskim
co w zaden sposob nie powoduje slepoty
3. a w czym ma wam pomoc ten ginekolog? w usunieciu ciazy czy jej ratowaniu?
bo chyba zaden nie broni sie przed ratowaniem ciazy???
4. zastanowiliscie sie gdzie popelniony zostal blad przy przyjmowaniu
Cilestu? ciaza podczas przyjmowania antykoncepcji hormonalnej w wiekszosci
przypadkow spowodowana jest bledem pacjentki.

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

13. Data: 2002-05-23 14:49:39

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2002 02:13:06 +0200 w artykule <achc7u$bad$1@news.tpi.pl>
WaldiM <w...@a...pl> napisano co następuje:
>4. zastanowiliscie sie gdzie popelniony zostal blad przy przyjmowaniu
>Cilestu? ciaza podczas przyjmowania antykoncepcji hormonalnej w wiekszosci
>przypadkow spowodowana jest bledem pacjentki.

Tak apropos, normalnie jak się chce zajść w ciąże, to wskazane jest (ZCP)
aby zrobić to po paru miesiącach od zaprzestania przyjmowania tabletek.
Prawda to? Jeśli tak, to czego ryzyko się zwiększa jeśli się wpadnie
właśnie w trakcie takiej antykoncepcji?

--
Marcin

14. Data: 2002-05-23 15:56:01

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Debowski wrote:
> [...]

> aby zrobić to po paru miesiącach od zaprzestania przyjmowania tabletek.
> Prawda to? Jeśli tak, to czego ryzyko się zwiększa jeśli się wpadnie

Mozna odczekac pare miesiecy ale nie ma to wplywu na dalsze losy ciazy ( ryzyko
poronienia etc).
To jeden z mitow dot. antykoncepcji podobnie jak ten o koniecznosci robienia co
roku przerw na 2-3 cykle czy zmieniania tabletek co jakis czas ( bo sie
organizm przyzwyczaja).
Vlad

15. Data: 2002-05-24 05:54:26

Od: piotrtal <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 12:09:54 +0200, "PeSz" <p...@u...com> wrote:

>O kurna czlowieku nie strasz mnie. ...

zaden srodek aktykoncepcyjny nie jest w 100% pewny. naweet te
hormonalne.
przyjemnego współżycia z tą świadomością życzę. ;)

16. Data: 2002-05-24 08:05:05

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> zaden srodek aktykoncepcyjny nie jest w 100% pewny. naweet te
> hormonalne.
> przyjemnego współżycia z tą świadomością życzę. ;)

tak tak ale te hormonalne sa najpewniejsze ze wszystkich.
hmmm nie wiem dlaczego czuje tu ironie, moze znasz jakies inne
srodki chroniace przed niechciane ciaza poza wstrzemiezliwoscia ??? ;]
Bo czy to chcesz mi polecic ???

Pozdrowka
PeSz

17. Data: 2002-05-25 00:20:22

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2002 17:56:01 +0200 w artykule <3...@p...com>
vlad <v...@p...com> napisano co następuje:
> [...]
>roku przerw na 2-3 cykle czy zmieniania tabletek co jakis czas ( bo sie

A równowaga hormonalna nie jest choć trochę rozchwiana po zaprzestaniu
brania tabletek? W końcu cykl naturalny, nie musi pokrywać się dokładnie z
tym wymuszonym tabletkami?

--
Marcin

18. Data: 2002-05-25 10:30:53

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> A równowaga hormonalna nie jest choć trochę rozchwiana po zaprzestaniu
> brania tabletek?

Jest rozchwiana. A ja jestem tego najlepszym przykładem.

19. Data: 2002-05-25 20:00:12

Od: Władysław Gaweł <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:

> Jest rozchwiana. A ja jestem tego najlepszym przyk?adem.

???
vlad

20. Data: 2002-05-25 20:33:25

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Władysław Gaweł" <v...@i...pl> napisal w wiadomosci
> ???
> vlad

Nie za bardzo rozumiem te znaki zapytania. Napisalam, ze równowaga
hormonalna w moim (fakt, tego nie zaznaczylam) przypadku zostala rozchwiana.
Tak sie sklada, ze po odstawieniu pigulek (bralam trzy miesiace) mój
organizm zaczal sie zachowywac w sposób dosc nieprzewidywalny, mianowicie w
19 dniu cyklu po przebytej 6 dni wczesniej owulacji wystapilo krwawienie,
które trwalo (przechodzac stopniowo w plamienie) az do nastepnej miesiaczki.
Prawdopodobnie spowodowane to bylo niewydolnoscia cialka zóltego.W nastepnym
cyklu plamienia wystepowaly mniej wiecej do polowy cyklu (ok.14 dni). Taka
sytuacja nigdy wczesniej nie miala miejsca, cykle byly wrecz ksiazkowe. Mam
wiec prawo podejrzewac, ze sytuacja jest wynikiem odstawienia pigulek.

wątroba
łojotok skóry
37 tydzien ciazy - cesarka
nerwica serca