trudne decyzje

41. Data: 2011-06-05 22:16:24

Temat: Re: trudne decyzje
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 23:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> PS. Do Hanki: zrobić dla umierającego wszystko, aby mu ulżyć, dla mnie
> nigdy nie (będzie) znaczyło ZABIĆ.

Wiesz, ze wiem...

Nie mam w planie powolania lobby eutanazyjnego,
a swoje pomysly na odejscie zapewne zrealizuje
sama, lub with a little help from my friends.

Mysle, ze jednak warto Wam wiedziec, iz zaistnieli
juz i w Polsce ludzie, ktorzy jak najbardziej swiadomie
wybrali przyspieszona smierc, w obliczu jej, przeciez
stuprocentowej, pewnosci dla wszystkich, oraz zera
szansy / nadziei / na swoje wyzdrowienie.

42. Data: 2011-06-06 02:35:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]
> mieli je po prostu chronić przed serbskimi bandami- które masowo wręcz
> (nawet niektórzy twierdzą, że działali w sposób zaplanowany)- gwałcili
> Bośniaczki. Widocznie ci Serbowie doskonale wiedzieli, że mają do
> czynienia z ludźmi, dla których jedyną i najwyższą wartość stanowi ich
> własne życie, więc przyszli do tego obozu i zgwałcili kobiety- a Holendrzy
> nawet nie próbowali ich bronić. Podkreślam: mieli broń, byli wyszkolonymi
> żołnierzami, dysponowali sprzętem (wozy bojowe, etc) oraz mogli w każdej
> chwili wezwać na pomoc inne oddziały wojska. A on nie zrobili nic...

pewnie ze uogolniasz, i naginasz. Taka tania propaganda a"la Chiron.
To byly sily pokojowe ONZ- maja prikaz nieuzywania broni- maja w sposob
pokojowy rozwiazac konflikt. (wprawdzie w ktoryms tam momencie w koncu ONZ
wydalo pozwolenie, ze jak juz jest
konieczne to niech uzyja- pomijam, ze ONZ niestety tam sie nie popisal.)
Na ta wojne patrzyl caly swiat. Nie tylko Holendrzy.
No ale przeciez nie pasowalo by Ci to do zalozenia.

i.

43. Data: 2011-06-06 02:38:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pisałem już- miałem kontakt z organizacją chrześcijańską, która bada ten
>problem w Holandii. Obecnie- według ich szacunków- prawie 100% eutanazji
>jest- by użyć eufemizmu- co najmniej przedwczesne. No ale łatwiej i taniej
>skazać taką osobę na śmierć, niż wziąć za nią odpowiedzialność.

juz widze, jak obiektywnie orgaznizacja chrzescijanska w tym temacie
prowadzi badania,
No kon by sie usmial.

> A co z osobami- stanowiącymi promille w społeczeństwie, o których kręci
> się łzawe filmy? No cóż- żadne prawo nie jest idealne i nie obejmuje 100%
> wszystkich, życiowych sytuacji. Od tego są sądy.

jasne. I dlatego, niech sie organizacje chrzescijanskie nie wtracaja w zycie
kazdego obywatela i jego woli.

i.

44. Data: 2011-06-06 08:18:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> żołnierzami, dysponowali sprzętem (wozy bojowe, etc) oraz mogli w każdej
> chwili wezwać na pomoc inne oddziały wojska. A on nie zrobili nic...

Moze jednak doczytaj matolku
http://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Srebrenicy

"Jest pan homofobem?"
Tylko krem?
Poszli po rozum do głowy.
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!