Re: truskawa a karty kredytowe

From: ikaps <i...@n...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: truskawa a karty kredytowe
Date: Sun, 03 Apr 2005 17:08:29 +0200

Dnia Sat, 02 Apr 2005 20:19:09 +0200, Maja Biniewicz
<k...@W...gazeta.pl> napisał:

> Pytam,
> bo wiele osób myli te 2 rodzaje kart. Jest więc różnica między Visą
> Electron
> (tą np nie zapłacisz) a Visą Classic (tą już zapłacisz)

Chyba, ze masz Vise Electron z Inteligo :)

> A w ogóle to najlepiej sobie załatwić eKartę z mBanku :)

Albo zwykla karte platnicza Visa Electron z Inteligo- oplata za karte=
1zl/m-c, a mozna nia wyplacac z bankomatu, placic w sklepie i w necie, bo
jako jedyna polska VE jest przez sklepy internetowe traktowana jako karta
"wypukla". Mnie sie jeszcze nie zdarzylo, zebym miala jakiekolwiek
problemy z placeniem nia w necie :)

Kasandra

i...@N...wp.pl (uwaga na pułapkę w adresie)